| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Dotazník: Jste spokojeni s kvalitou vaší restaurace?

 Celkem 5 názorů.
 Jana Nováková 


Téma: Dotazník: Jste spokojeni s kvalitou vaší restaurace?  

(10.4.2013 18:02:32)
Prosím o vyjádření Vašeho názoru na kvalitu jak stravovacích služeb - restaurací, tak i ubytovacích služeb - hotelů. Jedná se o nenáročný dotazník, který je umístěn zde: http://umbrela.mendelu.cz/vyzkumy/vyzkum?id=432 . Budu Vám velmi vděčná za vyplnění. Předem děkuji za Váš čas a ochotu :-)
 stormer 


Nevšímavost personálu 

(10.4.2013 21:41:15)
Dotazník jsem vyplnila. Jako návštěvníka restaurace/kavárny mě nejvíc ze všeho štve, jak obsluhující personál často přehlíží nově příchozího zákazníka. Pochopím to, pokud je plno. Pokud ale dorazím do poloprázdné restaurace, servírka mě viditelně zaznamená, ale přesto dalších pár minut nepřijde, odcházím.
Hezký zážitek mám nedávno z kavárny v Prostějově. Přišli jsme s manželem, usadili se u stolu a pohlédli na servírku. Ta se na baru bavila se svou kamarádkou -taky návštěvnicí. Přestože nás zaznamenala, bavila se vesele ještě pár minut dál. Když jsem se už začala zvedat, milostivě přišla. Pak jsem si objednala preso (v nápojáku rozlišení preso a preso lungo) a schválně zdůraznila: to "malé". Samozřejmě mi přistál kafáč jako na lungo. Chvíli poté dorazila poměrně movitě vyhlížející rodinka (pán, paní a slečna). Schválně jsem čekala, zda servírka bude kmitat více, ale byla spravedlivá ~t~. Její kamarádka dosud neodešla, takže si počkali i oni...
 Jana Nováková 


Re: Nevšímavost personálu 

(10.4.2013 22:16:39)
Děkuji :-) Ano, to taky znám a bohužel se to děje v nejedné restauraci či kavárně. Vím, že pokec s kamarádkou je určitě lepší než obsluhování ~:-D ,ale práce je práce a pokud někdo pracuje právě v sektoru služeb, tak je třeba vědět, že základem úspěchu je chování a jednání vůči zákazníkům. Je těžké najít někoho, kdo by se celý den usmíval a byl na zákazníky příjemný, a proto také takové lidi obdivuji, že to dokážou, já bych to nedokázala :-)
 Markéta, kluci 11 a 4 
  • 

Re: Jste spokojeni s kvalitou Vaší restaurace?  

(10.4.2013 22:02:49)
Jano Nováková , faktory jako cena a jestli je jídlo v restauraci dobré jsem tam přehlídla? Většinu lidí to zajímá.
 Jana Nováková 


Re: Jste spokojeni s kvalitou Vaší restaurace?  

(10.4.2013 22:30:32)
Dobrý den, píšu přes kamarádku, která mi zde dotazník sdílela. Dotazník jsem vytvářela a cenu jsem nepřehlídla :-) cena tam být právě nemá, jde o stravovací a ubytovací služby. Představte si takové kolečko, které zahrnuje vše, co poskytování služeb patří.. od toho, jak se zaměstnanci chovají k zákazníkům, nebo jak je restaurace/hotel vybaven, atd.. ale cena je až to, co za ty služby zaplatíte. Jde mi právě o to, co je pro Vás kvalita služby, jakou ji chcete dostat a co vše chcete dostat. Cena je až to, co za to jste ochotna nabídnout a to cílem tohoto výzkumu není. Dobré jídlo bohužel taky nelze zařadit, protože přídavné jméno dobrý bych mohla zařadit před každé podstatné jméno - dobrá obsluha, dobrá postel atd. Kdybych vzala v úvahu, že by někdo navrhoval faktor Kvalita jídla, tak to bych poté posuzovala kvalitu samotného jídla a ne stravovacích služeb jako takových. Jde právě o ty služby, které jsou zákazníkům poskytnuty... Jídlo v restauraci poskytuje každý, i když je zřejmé, že právě o to jídlo tam jde, to bych potom prováděla výzkum přímo na kvalitu daného jídla, ne na kvalitu SLUŽEB. Doufám, že chápete, jak to myslím, snažila jsem se to nějak srozumitelně vysvětlit :-)

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.