| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Dotazníky a průzkumy

10.4.2013 21:41:15 stormer

Nevšímavost personálu

Dotazník jsem vyplnila. Jako návštěvníka restaurace/kavárny mě nejvíc ze všeho štve, jak obsluhující personál často přehlíží nově příchozího zákazníka. Pochopím to, pokud je plno. Pokud ale dorazím do poloprázdné restaurace, servírka mě viditelně zaznamená, ale přesto dalších pár minut nepřijde, odcházím.
Hezký zážitek mám nedávno z kavárny v Prostějově. Přišli jsme s manželem, usadili se u stolu a pohlédli na servírku. Ta se na baru bavila se svou kamarádkou -taky návštěvnicí. Přestože nás zaznamenala, bavila se vesele ještě pár minut dál. Když jsem se už začala zvedat, milostivě přišla. Pak jsem si objednala preso (v nápojáku rozlišení preso a preso lungo) a schválně zdůraznila: to "malé". Samozřejmě mi přistál kafáč jako na lungo. Chvíli poté dorazila poměrně movitě vyhlížející rodinka (pán, paní a slečna). Schválně jsem čekala, zda servírka bude kmitat více, ale byla spravedlivá ~t~. Její kamarádka dosud neodešla, takže si počkali i oni...
Odpovědět
Průběh diskuze (5 názorů)
Téma: Dotazník: Jste spokojeni s kvalitou vaší... Jana Nováková 10.4.2013 18:2
*Nevšímavost personálu stormer 10.4.2013 21:41
**Re: Nevšímavost personálu Jana Nováková 10.4.2013 22:16
*Re: Jste spokojeni s kvalitou Vaší res... Markéta, kluci 11 a 4 10.4.2013 22:2
**Re: Jste spokojeni s kvalitou Vaší r... Jana Nováková 10.4.2013 22:30

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.