10.4.2013 21:41:15 stormer
Nevšímavost personálu
Dotazník jsem vyplnila. Jako návštěvníka restaurace/kavárny mě nejvíc ze všeho štve, jak obsluhující personál často přehlíží nově příchozího zákazníka. Pochopím to, pokud je plno. Pokud ale dorazím do poloprázdné restaurace, servírka mě viditelně zaznamená, ale přesto dalších pár minut nepřijde, odcházím.
Hezký zážitek mám nedávno z kavárny v Prostějově. Přišli jsme s manželem, usadili se u stolu a pohlédli na servírku. Ta se na baru bavila se svou kamarádkou -taky návštěvnicí. Přestože nás zaznamenala, bavila se vesele ještě pár minut dál. Když jsem se už začala zvedat, milostivě přišla. Pak jsem si objednala preso (v nápojáku rozlišení preso a preso lungo) a schválně zdůraznila: to "malé". Samozřejmě mi přistál kafáč jako na lungo. Chvíli poté dorazila poměrně movitě vyhlížející rodinka (pán, paní a slečna). Schválně jsem čekala, zda servírka bude kmitat více, ale byla spravedlivá
. Její kamarádka dosud neodešla, takže si počkali i oni...
Odpovědět