Agatha Ch. |
|
(15.5.2013 8:08:24) Pronajímám si byt a pronajímatel má v podmínkách smlouvy, že mám zavřít pojištění domácnosti a pojištění odpovědnosti za škodu (kvůli nenadálým příhodám typu vytopení, požár atp.). Prosím o radu příp. vlastní zkušenost, ke které pojišťovně jít a které se obloukem vyhnout. Díky.
|
Klarisanek |
|
(15.5.2013 15:08:55) Samozrejme, ze Mystik je mimo. Nepojistit si dum ci byt, to je doslova silenstvi. Ja osobne mam dobre zkusenosti s Alliance, neni to zadna mala ci "no name" pojistovna a pojistne nabidli vzdy nejmensi. Kdyz u nich mas vic smluv, da se usmlouvat sleva a prubezne na ne tlacit, aby zlevnili nebo prehodnotili smlouvu. Nejhorsi je dle meho Kooperativa, ta vychazi daleko draz a maji nelogicky system vypoctu. Napr. domacnost pojistuji dle m2, takze kdyz mas luxusni malometrazni byt za miliony, pojisti ti ho na 200 tis., kdyz mas obrovskou prazdnou stodolu a spis tam na slame, pojisti ti ji na 2 mega.
|
|
Jaana2 |
|
(15.5.2013 17:01:15) vyhnout se Kooperativě ... co vím, tak jsou z těch velkých nejstrašněnší.
Malé neznám. Osobně bych šla k velké ( Alianz nebo ČSOBP)
|
My | •
|
(15.5.2013 17:22:11) Všechny pojišťovny zde vytvořily kartel a moc se neliší. Kooperativa je zřejmě opravdu zvlášť vypečený ústav. O ní kolují možná až hororové legendy.
|
|
zerat |
|
(16.5.2013 8:49:28) Tak já jsem slyšela hororové zvěsti hlavně o České pojišťovně a Direktu - naopak Kooperativu jsem ještě neslyšela nikoho hanět a naše osobní zkušenosti jsou zatím jen dobré. Máme u Kooperativy úplně všechno a opravdu spokojenost - velmi slušné rychlé jednání opravdu nemůžu říct ani slovo. Direct je katastrofa - chudák ten, kdo někomu s touhle pojišťovnou naboří auto...
|
zerat |
|
(16.5.2013 9:22:21) Eeko, nám se právě stalo taky, že nám nabořil mladíček do zaparkovaného auta u silnice a 2 auta byla na odpis a my jsme si s nimi užili opravdu neskutečně. Nechtěli povolit výměnu plechů za nové plechy, přece stačí vyklepat, zakytovat... katastrofa!!! Vyžadovali po servisu, aby s každou kravinou jezdili auto ukazovat znovu na posouzení, aby chlap v jednom místním pneuservise posoudil, že je to skutečně potřeba - OTŘES! Až to manžela naštvalo a zavolal do call centra a vyžadoval přímo ředitele k telefonu... ano dostal se až k řediteli a parádně se zhádali resp. můj muž nikdy neřve, takže si jen vyříkali, co bylo potřeba a najednou to šlo, ale bylo to několik hovorů, několik dohadování se... fakt děs! Známým chtěli odepsat kompletně Octávii jen proto, že se jedná o 10 let staré auto - nakonec se odvolali nevím kam a jezdili po čertech a ďáblech, různých dalších posouzeních a nakonec teda auto opravit museli, - zachránila je nadstandardní výbava auta. Ale i tak, nechtěla bych od Directu ani pojistit zrcátko u auta.
|
zerat |
|
(16.5.2013 9:32:43) A jen dodám, že autoservis měl pak 3 měsíce problém dostat z Directu peníze za provedené opravy - jednalo se asi o 50 tisíc. Když jsme se tam pak šli zeptat, jestli už je vše o.k. tak nám řekli, že ano, ale že po téhle zkušenosti už nikdy nebudou brát auta na opravu od téhle pojišťovny resp. ano, ale člověk jim bude muset tu pojistnou událost zaplatit a o peníze ať se pak přetahuje on sám s touhle pojišťovnou. Oproti tomu Kooperativa žádné vyjednávání a dohadování - automaticky se mění vše poškozené za nové, žádné vyklepávání a absolutně žádné problémy s úhradou. Dokonce předloni když nás naboural Holanďan, tak za něj Kooperativa uhradila z naší havarijní pojistky celou částku taky okolo 50 tisíc a pak je "vymáhali" po Holandské straně přes pražskou pojišťovnu. A byli opravdu úžasní, protože tohle se stalo těsně před letními prázdninami a hrozilo nám, že budeme bez auta klidně celé prázdniny, protože jsme odmítali dát za to naše peníze... ale auto jsme potřebovali hned, tak jsem volala do Kooperativy a oni do hodiny poslali autoservisu krycí dopis! To byl ovšem překvapený i pán v autoservisu, že to šlo tak rychle.
|
|
|
|
|
|