00 |
|
(27.7.2013 14:12:02) Ahoj, jde o mýho tátu..důchodce. Asi rok má paušál senior, tuhle mu prý někdo volal,at změní tarif …on tvrdí, že neřekl ano, chci ho, ale že si to rozmyslí. Beru v potaz to, že něco zapomene, že si mohli špatně rozumět.
Ted mu ale přišla poslední fa..kde mu Senior tarif ukončili a nastavili ten nový. A přišel mu i dopis se žádostí o prodloužení toho nového, klasická smlouva na podepsání.
On ho ale nechce.
Příští týden jdeme na prodejnu a chtěla bych případně přehrát i ten rozhovor s operátorkou. Lze to požadovat, když už je nahrávají? Nebo jak nejlíp postupovat.
Děkuju
|
fisperanda |
|
(27.7.2013 14:22:10) Ne, na prodejně ti hovor určitě nepřehrají, k tomu nemají přístup. Na prodejnu si ale určitě zajdi, zadat reklamaci.
|
|
Pole levandulové |
|
(27.7.2013 14:29:32) Nevim, o jakeho operatora jde, ale u T mobile lze zmenit tarif kazdy mesic zdarma, takze prinejhorsim by mesic mel ten novy, predpokladam, ze asi drazsi, a pak by si to dal zpet na Seniora. A jinak samozrejme podat reklamaci, ale pokud si tatinek neni schopen vybavit, co presne rikal, nejspis s tim neuspejete. Je to svinarna, ale pokud je svepravny, tak je to legalni.
|
00 |
|
(27.7.2013 14:35:19) Je to O2. Slečně prý řekl, že si to rozmyslí, at ještě zavolá. A právě to vypadá, že mu ten nový tarif, byť má být na zkoušku, naúčtovali.
|
Pole levandulové |
|
(27.7.2013 15:13:39) Tak urcite reklamovat, nepodepisovat a branit se.
|
|
|
|
Jana, Terezka 5/03, Miška 1/06 |
|
(27.7.2013 15:29:42) tohle přesně se stalo mojí mamce. Když jsme to zjistili, okamžitě jsme volali na zákaznickou linku, kde jsme trvali na okamžité změně zpátky. To udělali, ale faktura pak přišla na dvakrát a byly ještě nějaké zmatky ... jsou to zmetci!!!
|
|
Jarmilka. |
|
(27.7.2013 15:51:21) Prchá od O2 jak jen to jde po zkušenostech s jejich ADSL a O2TV... měla jsem nasmlouvanou cenu fixní rok, druhý rok že dle tarifu, ok. Po roce mi to změnili o třetinu navíc, ale že by aspoň zabučeli nebo poslali, změnili jsme vám tarif (posílám trvaláč), nic, bůůů, aspoň mail. A druhý měsíc nic, pořád posílám stejně a najednou mi dojde dopis, že mám platit pokutu za nedoplácení paušálu. Tak volám na O2 co to jako je a oni opakují pořád dokola, že jsem si měla zajít na moje O2, což jsem ani nevěděla, že je. OK. Tak mi řekla, že ať to neruším (můžu od smlouvy za penále odstoupit) že mi dá o dvě stovky nižší paušál. Tak já že jo. A za 3 měsíce koukám do toho mojeho O2 internet účtu a zase 2 faktury na 900 za průěrný internetový připojení...včera nám konečně zavedli kabel, takže - takhle k O2
|
|
X_X |
|
(27.7.2013 15:59:19) mám 02 a teď jsem něco vyřizovala telefonicky přes jejich linku a dostali jsme se i k tomu, že by pro mne byl výhodnější jejich nový tarif (jo, byl). pán na lince mi řekl, že 1) v případě uzavření změny po telefonu mít nahraný můj souhlas, takže on teď zapne nahrávání a vše si spolu znova domluvíme, aby bylo jasné, že tarif opravdu chci. v tom telefonátu pak bylo jasně řečeno, že chci přestoupit na nový tarif a byly tam i některé moje identifikační údaje, které chtěl slyšet ode mne (jako nic, co by nebylo ve smlouvě). 2) tarif mi převedou hned, nicméně přijde mi smlouva, kterou jim musím podepsanou vrátit a pokud to neudělám, tak se ten nový tarif zruší. popravdě smlouvu už doma mám, ale ještě jsem obálku nestihla otevřít, takže nevím, co přesně v ní je.
ale takhle mi to přijde, že by vaše situace neměla být beznadějná, teoreticky by mělo stačit novou smlouvu nepodepsat a vzhledem k existenci nahrávky by mělo být i průkazné, jestli se smlouvou souhlasil nebo ne (tu nahrávku vám ale určitě nepřehrají na prodejně, ta by spíš přišla na přetřes v rámci reklamace či stížnosti).
|
00 |
|
(27.7.2013 17:11:49) Aha, tak pokud by mu paní říkala,něco o souhlasu a přímo jeho nahrávání, to by si snad fakt pamatoval. Oni jsou taky různí dealeři a zástupci o2 a ti zřejmě berou cokoliv. Děkuju, v týdnu tam zajdem a pořešíme.
|
|
|
|