27.7.2013 15:59:19 X_X
Re: Tel.operátor změnil tarif po tel.hovoru-jde to?
mám 02 a teď jsem něco vyřizovala telefonicky přes jejich linku a dostali jsme se i k tomu, že by pro mne byl výhodnější jejich nový tarif (jo, byl). pán na lince mi řekl, že
1) v případě uzavření změny po telefonu mít nahraný můj souhlas, takže on teď zapne nahrávání a vše si spolu znova domluvíme, aby bylo jasné, že tarif opravdu chci. v tom telefonátu pak bylo jasně řečeno, že chci přestoupit na nový tarif a byly tam i některé moje identifikační údaje, které chtěl slyšet ode mne (jako nic, co by nebylo ve smlouvě).
2) tarif mi převedou hned, nicméně přijde mi smlouva, kterou jim musím podepsanou vrátit a pokud to neudělám, tak se ten nový tarif zruší. popravdě smlouvu už doma mám, ale ještě jsem obálku nestihla otevřít, takže nevím, co přesně v ní je.
ale takhle mi to přijde, že by vaše situace neměla být beznadějná, teoreticky by mělo stačit novou smlouvu nepodepsat a vzhledem k existenci nahrávky by mělo být i průkazné, jestli se smlouvou souhlasil nebo ne (tu nahrávku vám ale určitě nepřehrají na prodejně, ta by spíš přišla na přetřes v rámci reklamace či stížnosti).
Odpovědět