veronika82,Kamilka,klučík03/09 |
|
(14.9.2013 9:33:09) Tutenstein já jsem právě chtěla syna dostat do té mš kde mají i třídy pro děti s adhd a autisti,ale tam mají plno.Tak to paní ředitelka zavolala ředitelce z té speciální mš. A ta mi volala,že by syna hned vzali. že má jen přijít na vyšetření a že může hned nastoupit. Ředitelka byla hrozně příjemná a věřím,že i ty lidi co tam dělají jsou velmi příjemní,ale jak to bude brát syn,že ho vytrhnu ze známého prostředí kde má nějaké kamarády a strčím ho mezi nemocné děti. On je strašně citlivý a bojím se aby se mi z toho nesesypal.Asi to vyznělo špatně,ale on je prostě jinak chytrý kluk tak se bojím jak by se v takovéto školce rozvíjel. Máme kamarádku s postiženým chlapečkem stýkáme se s ní Matýsek se o toho chlapečka hezky stará hraje si sním když ho ten chlapeček vzal kostkou po hlavě tak bylo vidět jak ho to bolelo,ale ani nesykl a řekl mu to nevadí mně to nebolelo a pohladil ho.
|
Kamisi |
|
(14.9.2013 9:40:50) Postižení není nemoc, je to jinakost. Byla jsi v té spec.školce? Na jaká postižení jsou zaměření? Za určitých okolností bych si uměla představit, že to pro dítě může být i výhoda - méně dětí, více dospělých, větší péče, individuální přístup. Záleží ale jaké děti tam chodí, aby měl možnost zdravého rozvoje.
|
veronika82,Kamilka,klučík03/09 |
|
(14.9.2013 9:42:46) No právě,že tam mimo dětí s adhd a autismem jsou i hodně postižené děti. Ještě jsem tam nebyla,ale asi se tam zajedu podívat.
|
Kamisi |
|
(14.9.2013 9:52:51) Určitě se tam zajeď podívat a teprve potom si utvoř názor. Ono takové prostředí syna může taky hodně naučit, nebyla bych proti tomu tak v opozici. Třída s 28 dětmi a ADHD, no nevím, to je fakt náročný pro učitelky, ale hlavně i pro syna, příliš podnětů.
|
veronika82,Kamilka,klučík03/09 |
|
(14.9.2013 9:55:27) Já vím,ale jaký tam mají bzdělavací program když jsou to takové děti? Aby potom syn dále nepokračoval do zvláštní školy...
|
Líza |
|
(14.9.2013 10:01:28) Veroniko, a děti, které nechodily do školky, tzn neabsolvovaly vzdělávací program v mš, jdou taky do zvláštní školy? Pokud jde o vzdělávací program ve školkách, nepřeceňovala bych ho. Kromě toho v dobře vedené speciálce by snad každé dítě mělo jet individuálně podle svých schopností.
|
veronika82,Kamilka,klučík03/09 |
|
(14.9.2013 10:03:32) Lízo to je právě toco nevím jak to tam chodí jak se učí.Ale když jsme byly s dcerou u zápisu tak si psali kam chodila do mš. A já tam pak u syna nahlásíl mš speciální tak budou zkoumat proč chodil do speciální mš ne?
|
veronika82,Kamilka,klučík03/09 |
|
(14.9.2013 10:05:20) Toto píši o té mš: Zařízení je určeno pro děti s různými typy postižení (zrakovým, sluchovým, tělesným, mentálním, pro děti s logopedickými vadami, s poruchami autistického spektra)
|
veronika82,Kamilka,klučík03/09 |
|
(14.9.2013 10:05:41) Škola pracuje podle školního vzdělávacího programu „Rok v mateřské škole", ten byl vytvořen v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání.
|
wer |
|
(14.9.2013 13:19:22) Ale tu diagnózu ADHD si do školy tvůj syn stejně ponese. Takže pokud uvažuješ o stejné škole jakou má dcera, škole , která upřednostňuje děti, jež prošly určitým jediným předškolním programem, tak to bys spíš měla uvažovat ,jestli by tato škola uměla s tvým synem pracovat.
|
|
|
|
|
|
Kamisi |
|
(14.9.2013 10:02:44) Veroniko, tak jsi zjisti, jaký tam mají vzdělávací program. Nevím, co čekáš od klasické školky, tam se naše děti nenaučily vůbec nic, ve školce jen malovaly, tančily a hlavně neorganizovaně si hrály. Nebylo to víc, než hlídací služba. Těch pár úloh v předškolním programu nebylo k ničemu, vlatně opravdu nedělaly ve školce nic, co by jim do školy jakkoliv prospělo. (A to dva synové vystřídali celkem 4 školky, všude to bylo podobné) A ve specce se budou určitě malování a pohybovým aktivitám věnovat taky, můžou být naopak ještě kreativnější, mají na to víc prostoru s míň dětí.
|
|
Pawlla |
|
(14.9.2013 15:36:20) Veroniko,neboj může jít do jakékoliv školy
|
|
|
|
|
|
|