Anča123 |
|
(9.10.2013 19:01:33) Ahoj, jdu pro radu. Po třech týdnech nošení nového náhrdelníku Swarovski (originál kupovaný přímo na prodejně) jsem zjistila, že kamínek je uštíplý. Řetízek mi nespadl ani jsem s ním nepraštila . Dnes jsem ho šla reklamovat.. byli velmi neochotní.. vůbec ho nechtěli přijmout s tím, že se nejedná o výrobní vadu a že mi musel spadnout. Asertivně jsem si trvala na svém právo zboží reklamovat. Co myslíte - mám šanci? A pokud reklamaci zamítnou s tím, že šlo o mechanické poškození (tím rovnou operovali), má cenu se bránit dál? Mmch do reklamačního protokolu prodavačka rovnou napsala Nejedná se o výrobní vadu.
|
Fren |
|
(9.10.2013 19:25:56) určitě reklamovat,co napsala někam nějaká prodavačka je zcela irelevantní.Chtěj mluvit s vedoucím prodejny či majitelem a upozorni ho,že buď to vyřešíte tady a teď ke tvé spokojenosti,nebo v opačném případě si vezmeš soudního znalce a budeš svá práva uplatnovat soudní cestou,což ho bude stát ve výsledku mnohem víc,až toto vše bude muset za tebe zaplatit.Takto jsem argumentovala v prodejně obuvi - poučená od paní z ČOIky,s prodavačkami byla řeč obdobná jak uvádíš ty,ale argumentace u majitele dopadla na úrodnou půdu a za boty jsem dostala peníze zpět.Ale skutečně bych do sporu šla,kdyby měl náhodou míň rozumu.Ať ti někdo dokáže,že ti to opravdu spadlo!Nenech se zastrašit,vše dobře dopadne.
|
|
Judy+2 |
|
(9.10.2013 21:48:22) Já teda nevím, ale být prodavačka nebo majitelka, též se mi to nelíbí - že si někdo po třech týdnech všimne, že skleněný přívěšek je rozbitý. To je snad pravděpodobnější, že Tobě nebo někomu nešťastně spadl, ne? Co chceš na tom reklamovat? Že to bylo naprasklé z výroby a teď to prasklo?
|
vlad. |
|
(9.10.2013 22:20:47) Taky bych reklamovala. Záruka je 2 roky, tak bych čekala, že to bude funkční déle než 3 týdny.
|
Judy+2 |
|
(9.10.2013 22:26:50) No ale jak funkční? To jako když Ti po třech týdnech v rukou praskne talíř, tak Ti uznají reklamaci? Já nějak nechápu, co se tady dá reklamovat Nemyslím to ve zlém, ale fakt nechápu.
|
Anča123 |
|
(9.10.2013 22:41:36) Proste mam vysneny sperk 3 tydny, stal hodne penez, opatrovala jsem ho jak oko v hlave, takze me zjisteni, ze 2 mm chybi sokovalo. Pri koupi jsem si ho samozrejme prohledla,nevim o zadnem tuknuti. Nechci se s Tim Jen tak smirit a hledam cestu, jak se branit. Uz to chapes?
|
Judy+2 |
|
(9.10.2013 22:49:05) Ale to víš, že jo. Jen mi pak přijde, že by člověk mohl reklamovat úplně cokoliv - jak se pozná, jestli s tím někdo třísknul nebo ne? Spadne mi řetízek, krystalek se ulomí, půjdu to reklamovat. Jak obchodník odliší mě (vyčůránka) od Tebe (s vadným výrobkem)?
|
Judy+2 |
|
(9.10.2013 23:09:21) Jen ještě dodávám, že sama prodávám a už jsem v rámci hesla "náš zákazník náš pán" uznala několik podobných reklamací. Např. v originálním balení chyběla jedna součástka, krabici nemáme, radostí jsme ji rozškubali a hned odnesli do popelnice (a nebyla ta součástka náhodou ještě v krabici?) apod.
|
|
Fren |
|
(10.10.2013 8:40:58) Ano správně,reklamovat lze téměř všechno,živit se prodejem je klasické podnikání a v každém podnikání je určitá míra rizika a ty buď to přijmeš a jdeš do toho nebo ne.Pokud podnikáš úspěšně,tak i kdyby tvůj dodavatel či výrobce toho šperku tuto vadu přesto nakonec neuznal,tak by tě něco takového jako podnikatelku nemělo položit,ale jedu dál s vědomím,že zákaznice se mnou udělala dobrou zkušenost a snad se znovu vrátí!
|
|
Pole levandulové |
|
(10.10.2013 11:41:37) Obchodnik nijak, ale pristup obchodnika k reklamacim ovlivni zakaznika, zda se vrati ci nikoli k dalsim nakupum. Kdyz to vezmu konkretne ke Swarovskemu - pred cca tremi lety jsem u nich nakupovala kazdou chvili neco, libily se mi ty jejich 3D privesky na naramek, jeden stal bez par korun 2000,-, mam jich cca 20ks. Prestoze jsem je nosila vyhradne dle jejich doporuceni, na jejich naramku ci retizku, v doporucenem poctu, kaminky po kratke dobe vypadavaly. Nejdrive to nebyl problem, vymenili v ramci zaruky ihned kus za kus. Po pul roce se zmenila jejich politika, zacali provozovat klasicke reklamacni tanecky, ve vysledku sice vymenili, ale byl to uz opruz. Co myslis, kupuju ty veci dal? Samozrejme, ze ne. Chapu, ze se ze mne na zadek neposadi, ale prisli o zakaznici, ktera tam kupovala pravidelne a uz nenakoupi. Navic mam dceru, ktera tyhle trpytivy blbosti miluje, nemela bych problem ji tam kupovat prubezne dalsi veci, ale takhle se na ne vykaslu a presedlala jsem na jine sperky, ktere vic vydrzi a kdyz jsem jednou reklamovala, absolutne nemeli problem a jeste se omlouvali, jako kdyby za to osobne mohly /prodavacky/.
|
Anča123 |
|
(10.10.2013 15:38:03) Moc děkuji za názory. Budu doufat. A poradím se s právníkem, jak postupovat. Hezký den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|