Evka a3 |
|
(4.4.2014 14:59:08) Čekala jsem na rozhřešení z PPP ohledně odkladu, jako na smilování, jenže po dnešní schůzce jsme na tom stejně, jako před ní. Synek je červnový, což samo o sobě nic neznamená, jasně,vím... je velmi šikovný, naučil se číst, přečte si zadání úkolu, ale... má problém s pozorností, první úkoly v PPP zvládal v pohodě, postupně jeho pozornost těkala víc a víc a dělal více chyb, takže nám paní řekla, že jsme ten "nešťastný" případ, kdy nám nedokáže říci, zda odklad, či ne doporučuje, nebo ne... synek se do školy těší, ale zřejmě jenom proto ,že si myslí, kdo-ví jaká tam není sranda. Vím, že se mu tam učitelka nebude moci věnovat, tak, jako v PPP, tudíž on sice na počátku hodiny bude "šlapat", ale v půlce ho to přestane bavit, začne koukat okolo, a najednou zjistí, že je pozadu a bude ve stresu, aby to dohnal. Učitelka na něho nebude dávat pozor celou hodinu(45min.) a vracet jeho roztěkanou pozornost k učivu. Na druhou stranu, co další rok ve školce? Kamarádi budou pryč a on se tam bude nudit?? Zlobit?? Vím, že je to na nás, ale zajímaly by mne vaše názory. Varianty a) další (jiná PPP) b) PPP navrhovala nějaký předškolní kurz , což škola budoucím 1. nabízí, ale bojím se, že až tam bude, tak už nebude krok zpátky bez bolesti, resp. už bude jednou nohou v té škole
|
Tizi |
|
(4.4.2014 15:05:44) Já myslím, že pokud už umí číst a do školy chce, tak bych byla spíše pro, aby tam šel. Ono většina prvňáku neudrží pozornost celou dobu a učitelky s tím počítají, běžně to učení prokládají nějakým sezením v kroužku, interaktivní tabuli, či co mají k dispozici. My jsme tedy odklad dali, ale tam byl problém v grafomotorice a syn do školy nechtěl.
|
Epepe |
|
(4.4.2014 15:09:48) Tizi, souhlasím.
Ale rodiče ať se řídí svým srdcem, svoje dítě znají nejlépe.
|
Evka a3 |
|
(4.4.2014 15:40:13) já vím, jak reaguje doma, ale nevím jak bude reagovat(adaptovat se) ve škole (což asi neumí říci nikdo), když je pod velkým stresem, tak se zablokuje, křičí... ale škola automaticky neznamená JEN velký stres, ale MOHL by se pod něj dostat, kdyby nemakal, jako ostatní... sám se kdysi těšil, ale teď už o tom až tak nemluvíme...když má doma nějaké sešity pro předškoláky, tak to ho NEBAVÍ, snad jen bludiště, ale kdo ví, třebas ten rok navíc ve školce taky k ničemu není... nedozraje v tomhle nikdy
|
TaJ |
|
(4.4.2014 17:06:40) LoraX - syn se taky mnohem líp soustředí a pracuje, když je to 1 na 1, právě proto jsem chtěla třídu s menším počtem dětí, v těch 10 to myslím bude úplně v pohodě... Chtěla jsem menší třídu i proto, že syn je dost citlivý, těžko snáší větší hluk a ruch a z většího množství lidí a dětí je ve stresu, kouká okolo a nesoustředí se... jinak podle všeho to u nás zatím na žádné poruchy učení nevypadá, tak uvidíme... A dojíždět budeme taky - autobusem a metrem, ale cca do 30 minut jsme ve škole, což jsme teď jezdili do školky dvěma autobusy a kousek pěšky taky zhruba stejnou dobu...tady v okolí právě taky není žádná škola v pěším dosahu, i nejbližší spádovku máme dvěma autobusy...a to jsme Praha
|
|
|
|
|
|