:-) zaregistrovaná |
|
(5.9.2014 9:57:44) před časem jsem v Alze koupila dost drahý notebook, vyhlášená značka, jenže jako laik jsem neměla šanci poznat, že s ním někdo před tím, než jej dal do krabice a zabalil pro mě, praštil. Po doručení domu a prvním zapnutí jsem sice problémy s notebookem reklamovala, ale vše zamítnuto, protože byl rozbitý mechanicky. Navenek poškozený nevypadal, uvnitř pomlácený, odborník si pak všiml i na povrchu drobného poškození po úderu, které jsem jako laik neměla šanci vidět. Takže po vyhozených X tisícovkách teď nakupuju přes autorizovaný servis, 100% spokojenost, teď jsem potřebovala řešit klávesnici (vymlácená), vyměněno hned, na záruku. Nemůžu si dovolit být bez počítače, živí mě to, takže pro mě i představa týdne byla docela děsivá.
Jinak obdobná zkušenost se sušičkou, koupena jinde, problémy s reklamací, ale právník našel vhodný právní nástroj, na základě kterého si tu rozbitou vzali zpět. Od té doby větší spotřebiče objednávám i se službou kontrola na místě, ledničku když přivezli, tak se rozbalila, zkontrolovalo možné fyzické poškození, a teprve pak kurýr odjel.
|
|