00 |
|
(29.11.2014 17:43:34) 1. když jsem si boty včera vzala zpátky i s podepsaným protokolem, že reklamaci zamítají... to už jsem možnost odvolání prošvihla nebo můžu jednat dál?
2. šlo o boty Adidas, koupené letos v lednu, ale nošené samozřejmě až někde od dubna do ted a ne denně. Když jsem v nich nedávno zmokla, zjistila jsem, že mám prošlápnuté obě paty - podrážky. To jsem se jala reklamovat. Slečna ještě říkala,ať tam napíšu všechno, tedy i vydřené paty zevnitř - látka se uvolnila. Chtěla jsem vrátit peníze. Včera přišla sms, že reklamace byla zamítnuta.
Cituji : V souladu s právními předpisy ČR nelze reklamaci uznat jako řádnou. Odůvodnění: Vámi reklamované zboží bylo prohlédnuto a zjištěno, že se nejedná o výrobní vadu či sníženou kvalitu materiálu. Reklamační lhůta není vždy chápána jako doba životnosti výrobku, toj.doba po kterou může výrobek při správném užívání a ošetřování, vzhledem ke svým vlastnostem a rozdílnosti v agresivitě používání vydržet. Tímto je pro nás reklamace vyřízena.
Je tedy normální, že boty užívané cca 4-5měsíců max. se prostě prošlápnou a vydřou a záruka je tedy k ničemu?
Díky za případné rady, jak to sepsat. Takže co s tím? Udělat bububu se znalcem,posudkem, Čoikou.
|
Evik+Šmudla+Šmudlinka |
|
(29.11.2014 17:56:54) v A3 je to docela běžná praxe, ještě od nikoho jsem neslyšela, že by mu reklamaci uznali -boty po 3-4 měsících rozpadnou, ale nikdy to neuznají. I na internetu jsou desítky a desítky záporných recenzí na tuhle prodejnu :( Rozhodně bych se bránila.
|
00 |
|
(29.11.2014 18:00:06) Aha. Ale jak to mám sepsat? Aspoń bych to zkusila a příště už k nim nakupovat nepůjdu.
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(29.11.2014 18:10:04) Asi bych napsala něco ve smyslu, že nesouhlasím s posouzením reklamace, že za 4 - 5 měsíců běžného nošení bez vysoké zátěže nemůžou být boty na vyhození. že žádáš opětovné posouzení a přehodnocení. V opačném případě využiješ další instance ( soudní znalec apod.)
|
|
klikli |
|
(29.11.2014 18:12:15) Už je to pár let, reklamovala jsem u nich boty Nike a reklamaci zamítli. Argumentovali tehdy termínem módní obuvi, že nesnese pravidelné nošení apod. Tak jsem napsala někam na vedení ASportu do Plzně, ať si takové termíny strčí do špic, že jsem koupila boty a ty snad snesou půlroční chození, aniž by popraskaly a odlepila se podrážka. Ještě jsem dodala něco v tom smyslu, že když prodávají šmejdy, tak by tomu měla odpovídat i cena a zákazník by s tím měl být předem seznámený. Poměrně brzy mi došla domů obálka se složenkou, ale bez jakékoli reakce.
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(29.11.2014 18:14:36) hovada
|
|
00 |
|
(29.11.2014 19:23:18) Dobře .
Taky mě napadlo nejdřív napsat email přímo na reklamační s nějakou kousavou poznámkou. Protože i slečna vedoucí na prodejně se tvářila "hodně příjemně".
|
|
|
|
Brita | •
|
(30.11.2014 18:38:01) Mně chtěli vrátit polovinu částky, že prý jedna bota je v pořádku. Měli tedy pravdu, ale když viděli můj výraz, pochopili, že takto ne, a navalili částku celou.
|
|
|
NovákováM |
|
(29.11.2014 18:17:24) Že tys v nich chodila? CHYBA!!!!!!. P.S. kamarádka v podobné situaci řvala na vedoucí prodejny, že na boty do rakve je mladá...
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(29.11.2014 18:26:39) V A3 mi reklamaci bot neuznali 2x, vyhrožování ČOI nepomohlo, soudit jsem se nechtěla, ale rozhodně tam už nikdy nic nekoupím.
|
|
|