Lexi. |
|
(12.1.2015 15:20:29) Jsem přesvědčená o tom, že se nejedná o téma diplomové práce (Nakupování maminek v prodejnách drogerie), ale o marketingový průzkum. Vyplývá to nejen z otázek, ale i z absence názvu školy, popř. oboru a nekomunikace zakladatelky.
|
jentak | •
|
(12.1.2015 15:21:17) Může to tak být, ale třeba je to bakalářka a nechce ztrapnit příslušnou školu.
|
withep |
|
(12.1.2015 15:25:22) Nebo sebe . Taky mi to přišlo spíš jako marketingový průzkum a ten fígl s předstíráním BP jako snaha přimět k účasti více respondentek.
|
Půlka psa |
|
(12.1.2015 15:41:19) Doufám, že to byla jen snaha majitelky drogerie motivovat matky s batolaty k odpovědi. Sice je to trochu naivní, ale pořád lepší než, aby to opravdu bylo téma závěrečné práce. A pokud to je skutečné téma, tak doufám, že ne na státní škole placené z mých daní.
|
Monty |
|
(12.1.2015 15:53:22) Pár kousků jsem našla na Okounovi...
Vliv náběhu na přesnost střelby hlavou při řešení střeleckých příležitostí v pokutovém území v žákovských kategoriích (Fakulta sportovních studií MU)
Název publikace jako prostředek zábavy postmoderních intelektuálních subkultur
Nadávka jako překladatelský problém ve vybraných dílech současné chorvatské prózy
Analýza chování lidí při řešení Nurikabe / Human problem solving of Nurikabe puzzle
Star Trek a gender budoucnosti
Sociologie, FSS MUNI: She-male, porno a kyborgové. Vytváření nové tělesnosti
„A Tough Job for Donald Duck: Hollywood, Czechoslovakia, and Selling Films behind the Iron Curtain, 1944–1951“.
Mgr. Pavla Janoušková Ošklivka Katka a Chůva k pohledání optikou feministických kritik. Narativní analýza Ošklivka Katka and The Nanny in the light of feminist critiques. A narrative analysis
Anotace: Diplomová práce se zabývá otázkou manifestace patriarchátu v soap opeře optikou feministických kritik. Postup narativní analýzy byl uplatněn na český seriál Ošklivka Katka a americkou Chůvu k pohledání. První část vymezuje koncepty soap oper, romantické lásky, patriarchátu, konkrétní genderových stereotypů a (post)feministických kritik. Druhá část je analýzou a interpretací celkové narace obou příběhů, jak hlavní hrdinky dosáhnou naplnění romantické lásky. Jednotlivé části vykazují shodné znaky narušení a vracení se do rovnováhy, až dojde ke šťastnému konci. Narace je konfrontovaná se šablonovitostí romantické lásky, kterou v podstatě analyzované seriály splňují. Na čtyřech genderových stereotypech vztahujících se k hlavním hrdinkám (atraktivita, domácnost, čekání, milostné vztahy) je ukázána manifestace patriarchátu. Závěrečná diskuze patří aplikaci feministických a postfeministických kritik. České pojetí potvrzuje stereotypní chování mužů jako machů, ačkoliv hlavní hrdinka je aktivní ve veřejné sféře. Americké pojetí je odlehčené, ale odkazuje k stereotypům ženy v domácnosti.
Abstract: This thesis focuses on representations of patriarchy in soap operas in the light of feminist and postfeminist critiques. Narrative analysis is applied to the Czech serial Ošklivka Katka and the American The Nanny. The first part of the thesis defines the concepts of soap opera, romantic love, patriarchy, gender specific stereotypes and (post)feminist critiques. The second part is devoted to the analysis and interpretation of the overall narrative of both stories and to how the main heroines build romantic love relationships. The narratives of both series demonstrate the same characteristics of disturbance and return to equilibrium and both culminate in a happy ending. The elements of the narration are compared with patterns of romantic love, which they basically meet. The manifestation of patriarchy is indicated in four gender stereotypes related to the main heroines (attractiveness, household, waiting and love relationships). The final discussion includes an exploration of feminist and postfeminist critiques. The Czech series revolves around the stereotypical behavior of men as machos, although the heroine is active in the public sphere. The American version is more lightweight, but it refers to the stereotype of a woman in the household.
|
Monty |
|
(12.1.2015 15:56:15) Tom a Jerry vs. Jen počkej, zajíci!
http://wtfk.cz/static/jan_gregor-stereotypy_zobrazovani_akteru_a_protiakteru_v_serialu_tom_a_jerry_ve_srovnani_se_serialem_jen_pockej_zajici.doc
Afričtí vysokoškoláci v Pardubicích - proces adaptace na české sociokulturní prostředí Bulhaři v České republice - případová studie města Brna
disertacni prace Publikum soap opery Ordinace v růžové zahradě a jeho genderová vztahování se: etnografická studie
tf jcu Tváří v tvář - rozštěp jako stigma (Orofaciální rozštěp v etických a sociálních souvislostech ) Zadluženost Romů v Písku a její etický aspekt Filosofie a teologie sportu se zřetelem k americkému fotbalu Horolezectví jako cesta k získání odvahy ve víře? Méšova stéla a její přínos k interpretaci třetí kapitoly Druhé knihy královské Proč klientky Centra JANA vstupují do prostituce? Ty jsi Hospodin, jak se ti líbí, tak činíš Možnosti zavedení kaplanské služby u Hasičského záchranného sboru Stopy transcendence v hudbě W.A. Mozarta Teológia Jánovho evanjelia z perspektívy Ježišovej „hodiny“ Co dělá člověka člověkem Poetická imaginace anglikánské spirituality ve vybraných dílech metafyzických básníků 17. století Homosexualita z pohledu římskokatolické církve a organizací v České republice, které se hlásí za práva gay a lesbických osob
FF: Přezdívky v počítačové hře World of Warcraft
http://is.muni.cz/th/285647/ff_b/
Mám pokračovat?
|
Monty |
|
(12.1.2015 16:01:19) Val,
http://www.okoun.cz/boards/bizarni_nazvy_diplomovych_praci?f=20110605-194009
|
Monty |
|
(12.1.2015 16:03:11) Návrat oživlých mrtvol / Návrat živé smrti: Intertextuální parodie jako koncept k tvorbě kultu Sledování seriálů jako volnočasová aktivita vysokoškolských studentů aneb Koukneme se na seriál? "Dnes už jen pana Darcyho." Fanynky filmových a televizních adaptací Jane Austenové a jejich každodenní mediální život Divadelní tvorba Veroniky Žilkové Dualita fikčního světa a diváctví. Neoformalistická analýza filmu Spider-Man Mechanismy kontroly filmové kultury ze strany místních orgánů v Brně v letech 1918 - 1945 Pojetí kyborga ve filmech Jamese Camerona Televize v rodinách, které ji nevlastní (crossover s verbal mindfuck) Lokální televizní reportáž vysílaná Českou televizí v pořadu Události v regionech Ostrava ("V produktové části práce jsou zpracovány autorčiny lokální televizní reportáže pro pořad Události v regionech Ostrava. Součástí produktové části je také kritická reflexe vlastního pracovního postupu.") Vznik a vývoj časopisu Level; tvorba vlastního časopisu Polygon Podoba filmové recenze v magazínu Cinema v letech 2009 a 2010 + jedna metapráce: Studentské strategie zvládání vysokoškolského studia
|
vlad. |
|
(12.1.2015 17:39:55) Monty heheééé to jsou perly, už jen vymyslet některé názvy musí být vyčerpávájící
|
77kraska |
|
(12.1.2015 18:29:41) kdyz jim to ti ucitele dovoli.....mne by zajimalo uplatneni v praxi u takovych studentu
|
|
|
|
|
|
Půlka psa |
|
(12.1.2015 16:02:40) Třeba Rozštěp jako stigma, Možnosti zavedení kaplanské služby u Hasičského záchranného sboru nebo Homosexualita z pohledu římskokatolické církve mi vůbec nepřijdou jako blbý témata.
Ovšem Poetická imaginace anglikánské spirituality ve vybraných dílech metafyzických básníků 17. století, to je jiný kafe. Ani nevím, co si pod tím představit, ale zní mi to jak ze Šťastného Jima.
|
Monty |
|
(12.1.2015 16:03:53) Půlko, kopíruju, jak mi přijde pod myš. Nedělám selekci.
|
Monty |
|
(12.1.2015 16:05:45) Zachování významového invariantu v překladech anglického muzikálu Evita, určených pro různá média, s přihlédnutím k hudebně technické stránce
...ovšem pozor!!!
PROČ NEJSOU PLYŠOVÉ KOZY?
https://isis.vse.cz/pracoviste/prehled_temat.pl?detail=8011;pracoviste=72;zpet=72
Typ práce: Diplomová práce Název tématu: Proč nejsou plyšové kozy? Stav tématu: schváleno (prof. Ing. Robert Holman, CSc. - vedoucí pracoviště) Vedoucí práce: Petr Bartoň Fakulta: téma pro všechny fakulty Garantující pracoviště: Katedra ekonomie (NF) Max. počet studentů: -- Navrhl: Petr Bartoň Abstrakt: Na trhu plyšových zvířátek jsou velice bohatě zastoupena všechna domácí, hospodářská i mytická zvířata, včetně parazitů, bakterií, apod. Je zde také nepřeberné množství "obtěžujících" zvířat, vůči kterým trpí mnoho spotřebitelů fóbii (hadi, pavouci, krysy, apod.). Koza, jedno z pěti nejstarších hospodářských zvířat, blízce provázející člověka od vynálezu zemědělství před 10 tisíci lety, se však téměř nevyskytuje ani v plyšové podobě, ani např. jako vzor na ponožkách (které existují také snad úplně se vším). V křesťanských zemích by se to snad dalo vysvětlit archetypálním můstkem v hlavách spotřebitelů "koza = ďábel", ale v ČR jako nejbezbožnější zemi Evropy je absence plyšových koz zarážející. Selhává zde trh?
|
Kudla2 |
|
(12.1.2015 16:06:42) jé, tak to máme doma unikát - plyšovou kozu.. nebo že by to byl kamzík?
|
Monty |
|
(12.1.2015 16:16:53) My měli doma plyšovej bagr. Ale diplomku bych o tom nepsala.
|
Monty |
|
(12.1.2015 16:21:22) Val, slabý! Já bych na tvém místě psala o oteplouchovi. Přihlásíme se spolu, já si zabírám "Fenomén lascivních dortů a salámových panáčků s obřími klobásovými penisy jako oblíbených dárků k narozeninám a výročím".
|
|
Monty |
|
(12.1.2015 16:30:29) Val, na sociologii nebo možná i na psychologii bych to obhájila. Vždyť je v tom všechno - podléhání vlivu okolí, nedostatečná reálná socializace matek na MD, s největší pravděpodobností nižší dosažené vzdělání a nižší průměrný věk narození prvního dítěte... pak tam máš problematiku "malé město a vesnice" vs. Praha... tam toho je! Možná by se to dalo využít i na té VŠE, když bych se věnovala ceně těch jednotlivých ingrediencí: "Jaký vliv má příjmová skupina dárce (cena v maloobchodní síti) a dostupnost konkrétních obchodních sítí v okolí jeho bydliště na výběr salámu, použitého při výrobě salámisty?"
|
Monty |
|
(12.1.2015 16:49:03) Ještě jsem vynechala podstatnou věc a to je obliba lascivních prsatých a penisových dortů a salámistů v souvislosti pádem železné opony. Ale na to by bylo lepší téma "Oblíbenost Rudy Pivrnce v prostředí nižší střední třídy jako přímý důsledek tabuizace explicitně sexuální tematiky v v letech 1948 - 1989".
|
Monty |
|
(12.1.2015 16:52:08) Val, tuhle knihu znáš?
https://www.kosmas.cz/knihy/109274/hospody-a-pivo-v-ceske-spolecnosti/
|
Monty |
|
(12.1.2015 17:01:45) Val, no, já ji mám, a to pivo moc nepiju.
|
Monty |
|
(12.1.2015 17:04:12) Val, už jsem to četla před lety, ale spíš bych řekla, že to je celé o věcech, které průměrného pivaře zas až tak nezajímají.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ráchel, 3 děti |
|
(12.1.2015 18:07:00) Val, třeba "Oteplouch z pohledu genderu"
|
|
|
Mediana |
|
(12.1.2015 16:45:15) Tak Monty prrr. To jsem tady zakládala já, tohle téma - a nárokuju si autorská práva na objev existenciálního rozměru tohoto fenoménu!!!
|
Monty |
|
(12.1.2015 16:49:46) Mediano, nabízím spoluautorství.
|
|
|
Monty |
|
(12.1.2015 16:53:01) Masový děcko už jsem viděla... takový práce a přitom taková blbost.
|
|
neznámá |
|
(12.1.2015 17:23:56)
Nemáš fotku upečeného?
|
|
Mediana |
|
(12.1.2015 18:19:26) Val, to je nejvíc hnusný ze všeho, co jsem viděla. To je teda vrchol. Hele, já tu studii asi fakt napíšu, dobře s Monty teda. :) To je fakt nějaká zvrhlá transformace křesťanskýho přijímání ta potřeba tesat bradavky z mandlového těsta nebo dokonce toto. Nejdřív mi to připomnělo jeden film od Petera Greenawaye, kde se servíruje upečená mrtvola a nejlepší je na ní detailní záběr na spečený, pokroucený pinďourek. Takový škvareček je z něj. Tadyhlencto asi, na rozdíl od Greenawaye, někdo nemyslí postmoderně, ale vážně.
|
Analfabeta |
|
(12.1.2015 19:12:37) To jste ještě neviděly tyhle dorty. Zvláště to čerstvě narozené mimino je úžasný. http://www.jenprozeny.cz/legracky/36091-17-opravdu-divnych-dortu?page=0%2C0
|
Monty |
|
(12.1.2015 19:15:08) Tvl, ta plastová hlava s trsem banánů v pozadí, to je slušný psycho... Asi kvalitní matroš.
|
Mediana |
|
(12.1.2015 19:24:51) Neuvěřitelný. Kočičí záchod jako dort. Čokoládové špalíčky naznačující ochlupení v urogenitální oblasti. Děkuju za zážitek.
|
|
|
|
|
|
Markéta s párkem | •
|
(13.1.2015 9:46:55) To je jak z "Což takhle dát si špenát" - "to bude pečínka.... jako z nemluvněte".
|
|
|
|
|
|