
 |
(10.3.2015 14:27:54) Zkusila bych to určitě. Já takhle vyreklamovala v CCC vrácení nenošených bot po uplynutí lhůty po vrácení a neměla jsem bohužel ani doklad. Ten termín pro vrácení jsem nevědomky přetáhla asi o měsíc . Ale věděla jsem datum a přibližně hodinu, kdy jsem je kupovala a přesnou částku, kterou jsem platila (kupovala jsem tam celkem troje boty) + pokladnu, u které jsem to platila. Paní si paragon dohledala a normoš mi za ty boty vrátila peníze, ač to prý normálně nedělají. Je tedy fakt, že já jsem děsná huba plechová...njn... Nastoupila jsem tam s tím, že u nich kupuju boty fakt hodně pro všechny členy rodiny (na nohou jsem měla balerínky od nich a dcerka v kočárku měla taky jejich sadnálky) a že se mi tohle stalo atd. atd... A že bych byla moc ráda, kdyby se to nějak k mé spokojenosti vyřešilo, protože u nich hodlám v následujících letech utratit za body ještě hodně peněz...
Klidně bych si tam vzala jako svědka třeba svou dospělou kamarádku, v tvém případě, která by mi dosvědčila, že jsem tam ty boty skutečně koupila.
Držím palce!!
|