Clary |
|
(12.8.2015 9:14:30) Prosím o zkušenosti. Kdo máte tento typ bazénu, jak jste spokojeni s kvalitou jeho fólie? Nám se po použití vysavače, též výrobce Marimex, fólie potrhala a výrobce nechce reklamaci uznat. Děkuji za názory.
|
*Hanka* & Lucinka |
|
(12.8.2015 9:23:26) My spokojení jsme, už máme druhý. Když vidím u sousedů ty samonosné Tampy, tak bych ten náš nedala ani za nic. Vysavač máme tento http://www.mountfield.cz/vysavaci-hlava-ocean-vac-de-luxe-3bvz0002 ... také od Marimexu, ale tam jsem ho nenašla na stránkách. Nikdy nám plachtu neprotrhl. Zřejmě jste jí měli hodně vypnutou, byla tam vzduchová bublina a tím došlo k protržení. Jinak si to nedovedu vysvětlit. V kterých místech se vám protrhla? Ten nemá ten vysavač na sobě z výroby nějaký ostrý zbytek plastu, nějakou ostrou část????
|
Clary |
|
(12.8.2015 9:42:03) Celý bazén instalovali technici z Marimexu, tak jsem předpokládala, že to vypnuli správně. Teď, když je bazén prázdný, tak se mi to zdá spíš volné. Hubici od vysavače jsem prohlížela, není tam nic vyloženě ostrého, ale ani úplně hladké to taky není. Tím, že v bazénu nikdo nebyl 2 týdny, jen já jsem několikrát vysávala, tak to nic jiného udělat nemohlo. Marimex to nechce uznat, i když všechno - vysavač i chemie jsou koupeny od nich.
|
*Hanka* & Lucinka |
|
(12.8.2015 11:13:03) tak pokud to montovali Marimex, tak i kdyby to bylo špatně, tak je to jejich chyba... v tom případě bych se nedala.... reklamovala bych třeba ostré hrany vysavače, které způsobili škodu a žádala nový vysavač a náhradu škody (plachty) a nové natažení plachty. Plachta při vypuštění musí být volná.... tlak vody to pak vypne. My plachtu nemáme úplně rovnou - nepodařilo se nám to. Stavěli jsme bazén sami s přítelem a ať jsme se snažili sebevíc, dno a stěny do 3/4 jsou rovné, ale na stranách nahoře jsou varhánky.
Pokud opravdu neuspěješ a jsou to jen menší díry, tak doporučuju plachtu nadzvednout a zespoda podlepit. Je to lepší než lepit bazénovou záplatou - ta se nám u minulého bazénu neosvědčila. Plachtu máme taky podlepovanou. Lepili jsme touhle páskou. Dal nám kus instalatér a super, podlepilo se a voda to přitlačila. http://www.hasoft.cz/lepici-pasky/lepi-tesni/parotesna-paska-pe-profi.php
A pozor! bazén bez vody je nestabilní a při větším větru (třeba při bouřce) se ti do něj může opřít vítr a poškodit ti i plech (bazén se ti propadne dovnitř). Takže také musíš zvážit jestli se ti dohadování s Marimexem vyplatí. ... Pokud je ale vysavač ostrý, tak musíš řešit alespoň ten vysavač, abys nezalepila plachtu a za týden to neměla protrhané znovu.
Těžko se radí, když nevím v kterých místech a jak moc je plachta protrhlá . Třeba fotka by nebyla?
|
Clary |
|
(12.8.2015 11:54:39) Moc Ti děkuji za informace. Právě z toho mám strach, kdyby přišel nárazový vítr, může zničit celou konstrukci. Musím to případně zatížit volnými cihlami. Zatím jsem to nechtěla lepit, kdyby se na to přijel podívat jejich reklamační pracovník. Marimex se k tomu staví odmítavě, i když všechny komponenty i vysavač jsou jejich výrobky. Zatím se s nimi přetahuji. Kontaktovala jsem i organizaci na ochranu práv spotřebitelů, třeba mi něco poradí. Fotodokumentaci mám, ale nějak to sem neumím vložit. Všechny ty prořízlé díry jsou po obvodu mezi podlahou a bokem bazénu, jak do té oblasti narážela hrana hubice vysavače.
|
zerat |
|
(12.8.2015 12:04:15) Clary, sousedka tento bazén měla a říkala, že přišla bouřka a bazén úplně roztrhala - vyhodila ho a od té doby kupuje výhradně Tampa bazény. Takže jestli jde provést nějaká prevence, tak bych ji provedla My jsme po něm taktéž pokukovali, ale jak to tu tak čtu, tak nevím nevím
|
Clary |
|
(12.8.2015 12:09:11) Zerat, díky. Já už bych do Marimexu nikdy nešla. Tato několikadenní tahanice s nimi je nechutná. Když si jsem naprosto jistá, že to nic jiného, než jejich vysavač, udělat nemohl, tak mě přesto oblbují vyprávěnkami o nehlídaní dětí a proříznutí ostrými hračkami. Nikdo nebyl v té době v bazénu 2 týdny.
|
zerat |
|
(12.8.2015 12:30:12) Možná by nebylo od věci zavolat a poptat se na ČOI. Párkrát se mi podařilo vyhrát reklamační spor díky kontaktu na konkrétního člověka na ČOI a informacím získaným od něj.
|
Clary |
|
(12.8.2015 12:31:19) Určitě zkusím, moc děkuju.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
:-) zaregistrovaná |
|
(12.8.2015 9:30:30) nám prořezal vysavač od Moutfieldu plachtu taky, ale protože vše montoval Moutfield, a používali jsme jeho výrobky, tak nám reklamaci uznali, i refundovali uniklou vodu.
|
Clary |
|
(12.8.2015 9:42:44) Tak to klobouk dolů před Mountfieldem.
|
|
|
dajmab |
|
(12.8.2015 12:50:15) Mám zkušenost též s odmítnutou reklamací, i když se to netýkalo bazénu. Stejně jako ty jsem si byla jistá, že chyba vznikla díky špatné kvalitě výrobku a ne mou chybou. To zamítnutí mě velmi vytočilo, takže jsem poslala mail s popsáním problému přímo na vedení firmy s dovětkem, zda se jedná o jejich firemní politiku - to že už bych si žádný jejich výrobek nekoupila, nebo zda je problém v lidech vyřizujících reklamaci... Obratem mi napsali, ať výrobek znovu reklamuji a připíšu tam formulku VOC (voice of customer) a celý proces proběhl svižně a bez námitek. Možná by to byla i cesta pro tebe.
|
Clary |
|
(12.8.2015 12:59:15) Moc děkuju, určitě použiju.
|
|
|
|