Leny+3 |
|
(26.10.2015 8:43:04) Nemyslím si, že by se to dalo takto jednoduše napsat, každý žák jede podle svého tempa, jen co se týče nauky - teorie, tam je to dané, co se který rok probírá. Na nástroj jede každý dle svých možností a své píle, třeba skladbu, co hrála dcera ve 3.ročníku, ostatní hrají v 5. ročníku, ale zase jak kdo, někdo to třeba nezvládne ani v 7. Do orchestru třeba u nás běžně žáci chodí v 6.ročníku a výš, dcera šla už ve 4., fakt to záleží, jak který dítě zvládá. Třeba loni na absolvenťáku by člověk bez programu nepoznal, kdo končí I. a kdo II.stupeň, ta úroveň byla tak rozmanitá, i jsem se divila, že někdo vydrží chodit oba stupně, aniž by to na výkonu bylo znát (přišlo mi, že hraje tak 5 let, ne 12), prostě někoho to baví, ikdyž není zrovna extra talentovanej. Na konci se nedělají žádný jednotný zkoušky, není dáno, co by měl umět zahrát, každý to bude mít úplně jinak.
|
Adda6a |
|
(26.10.2015 11:04:54) Dekuji moc za odpoved! Takhle nejak mi to vysvetlovali pribuzni a ja jim nechtela verit. Porad jsem je presvedcovala ze prece tam musi byt nejaky obecny pozadavek na dosazenou uroven, tj kdyz nekdo rekne ze absolvoval prvni nebo deuhy stupen tak ze to znamena neco konkretniho. Tak uz chapu, diky moc.
|
|
|