Katka a 2 výrostci |
|
(4.5.2016 13:41:56) No tobě se žije v poho, to je jasné... horší to mají ti, kteří se na tebe třeba spoléhají....
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(4.5.2016 14:08:45) A to tě nemrzí, že jsou naštvaní třeba proto, že jsi něco zanedbala/ zapomněla?
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(4.5.2016 14:16:45) No všechno je jednou poprvé. Jednou třeba narazíš na někoho, kdo ti to dá sežrat.
|
Epepe |
|
(4.5.2016 14:19:53) Já teda nevím, jak Julliet, ale já to nedělám schválně. Není to tak, že bych lidi schválně prudila. Můj mozek na to nestačí. A navíc jsem líná.
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(4.5.2016 14:23:24) Tak stane se že. Nikdo nejsme dokonalý. Ale mně osobně by to na sobě dost mrzelo, kdybych někoho takto zklamala. Neříkám, občas se něco přihodí nevědomky, něco selže, člověk se pak třeba i za druhého musí omluvit, ale příjemné to není, vadí mi to.
|
Epepe |
|
(4.5.2016 14:25:58) Mně samozřejmě taky není přijemný se omlouvat. Ale člověk si zvykne.
|
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(4.5.2016 14:38:25)
Je to závidím tuhle povahu. Já se cítím trapně i za věci, které sama nemohu ovlivnit ( např. jsou vlivem úřadů - Katastry, finančáky, banky) a musím tyto nepříjemné zprávy lidem volat. Nedejbože kdybych to ještě způsobila vlastní chybou. Minule jsem volala klientovi, že musíme nechat předělat zástavní smlouvu, banka nám vystavila ZS s datem splacení hypotéky v roce 2977. Pak to volám té úřednici v bance, ta slíbila, že klientovi zavolá jiný termín a normálně na to zapomněla.Klient přišel, nebyly pro něj připraveny dokumenty k podpisu, jel kvůli tomu 40 km a ženská v bance se tomu smála. Tuhle povahu fakt závidím, mě by hanba fackovala.
|
Žžena |
|
(4.5.2016 14:41:30) Nestalo? Někdo kvůli tomu jel zbytečně 40 km tam a zpět, asi si musel vzít volno nebo překopat jinej program, a v ruce má smlouvu s datem 2977? To je jako nic?
|
Žžena |
|
(4.5.2016 14:52:09) jentakj, nevím, jestli takto přistupuješ ke svým klientům (ztratil jste kvůli mně půl dne zbytečnou cestou, já něco poseru a s úsměvem rozhodím rukama a považuji věc za vyřízenou), já teda ne.
|
Žžena |
|
(4.5.2016 14:54:58) Jak nebyl klient tý pracovnice? Ona pro něj něco měla udělat, v té situaci tam jel kvůli ní.
|
|
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(4.5.2016 14:58:10) To ne, byl to můj klient, ale banku jsme opravdu potřebovali, bylo to nestandardní situace, jiná banka by nedala zástavu. Takže jsme prostě museli čekat. Ono ani není moc reálné když už máš podány žádost o hypotéku v bance a všechny náležitosti, příjmy a smlouvy, LV doložené a tak. Protože v té jiné bance jim ta otevřená žádost vadí, snižuje bonitu, oni pak zas chtějí potvrdit od té původní banky, že se úvěr nerealizoval, to pak lítáš z jedné instituce do druhé jak hadr na holi...
|
|
|
|
|
kambala pláááckááá |
|
(4.5.2016 14:54:43) žženo
|
|
|
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(4.5.2016 14:44:13) Ten pán měl svatou trpělivost. Moc ho obdivuju. ( když jsme spolu mluvili po telefonu, tak ani nezněl moc naštvaně. Být v jeho kůži, tak tam udělám jako klient pěknou scénu ). No jo jako o život nejde, ale fakt to může naštvat.
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(4.5.2016 14:47:45) No nepomohl. Ale co mě udivilo víc, že do těch smluv nemůže zasáhnout nebo do té Prahy zavolat a nechat to na počkání opravit. Na tu opravu roku se čekalo x dní.
|
|
Carollyn |
|
(4.5.2016 14:59:18) jentakj - no ten konkrétní klient by si asi scénou nepomohl, ale třeba by se z toho ta pracovnice poučila a takové chyby už nedělala.
Jako já jsem samozřejmě také pár chyb udělala, lidi byli naštvaní a dali mně to oprávněně sežrat. Ovšem příště jsem si už dala pozor a tu chybu prostě neudělala!
|
|
Lexi. |
|
(4.5.2016 15:14:35) "No a teď mi řekni, co by si pomohl tou scénou? Nepomohl. " 1) třeba pomohl - alespoň by si ulevil 2) třeba by paní za přepážkou došlo, že sice nejde o život, ale toho pána celkem dost nakrkla, třeba by se nad sebou zamyslela a příště takovou botu neudělala 3) třeba by tu scénu zaznamenala nadřízená té úřednice, a dotyčná by to pocítila na výplatní pásce - v tom případě by si danou situaci snad zapamatovala ještě lépe než v případě 2) 4) nechat si mlčky kálet na hlavu, to je lepší řešení? Aby to úřednici utvrdilo v tom, že se vlastně vůbec nic nestalo a o nic nejde?
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(4.5.2016 17:57:29) Tak ona se asi nesmála, že by se chechtala ( hřebila nahlas, zase nebyla jsem u toho...). Ale prostě ho objednala na určitý termín, ačkoliv věděla, že tam je ve smlouvě chyba, přestože jsem na tu chybu upozornila. A velké vrásky si z toho, že klient přijel a nebyly nachystané smlouvy a dokumentace prostě nedělala. Asi tak nějak to bylo. Jo tohle mi prostě vadí a být v její kůži, tak se v prdeli vidím a omlouvám se do alelúja a na příští termín klientovi podstrčím aspoň bonbošku nebo tak nějak. Ale prostě jsme lidé různí.
|
Žžena |
|
(4.5.2016 18:07:49) "Jo tohle mi prostě vadí a být v její kůži, tak se v prdeli vidím a omlouvám se do alelúja a na příští termín klientovi podstrčím aspoň bonbošku nebo tak nějak." Tak nějak. Studem bych se propadala a přetrhla bych se, abych to aspoň v rámci možností nějak komoenzovala a napravila co nejdřív.
|
|
|
|
|
|
|