Kristýna63 |
|
(5.1.2018 21:26:36) Dobrý večer.Koupila jsem dceři v obchodě Direct sport obuv za skoro 2tisíce korun.Bohužel jsem někde založila účtenku.Platila jsem hotově.Je možná i tak reklamace,nebo boty vhodit do koše?Děkuji Kristýna
|
Lída+4 |
|
(5.1.2018 21:29:51) To, žes ty boty koupila právě u nich, můžeš prokázat i jinak, třeba svědectvím někoho, kdo tam byl s tebou.
|
Kristýna63 |
|
(5.1.2018 21:39:26) To jsem ráda,děkuji.
|
Bára + 4 |
|
(5.1.2018 22:18:54) Mělo by to takto být, praxe může být různá. Chtěla jsem reklamovat v Deichmannovi boty, měla jsem výpis z účtu a s sebou syna, s kterým jsme boty kupovali. Protože neseděla cena (kromě bot jsem kupovala i vložky do bot), reklamaci nepřijali. Psali jsme na centrálu a též to zamítli, zbývá jedině se soudit (což se mi nechce). Zkus prosím ještě napsat, jak jsi s reklamací dopadla, zajímalo by mě to. Držím palce.
|
Kačeřice |
|
(5.1.2018 22:21:33) To je divný, nám takhle v obchodě dohledali a vyjeli několik měsíců zpětně účet z pokladny.
|
Bára + 4 |
|
(5.1.2018 22:25:38) Tvrdil, že to není schopný dohledat. Vím, že jsem v právu, ale nechce se mi s nima dohadovat přes ČOI a jiné. Za to mi to nestojí. Nebyly to boty za dva tisíce.
|
Kudla2 |
|
(5.1.2018 22:27:12) S ČOi by ses nedohoadovala a je to zadarmo.
|
Bára + 4 |
|
(5.1.2018 22:35:09) Kudlo, díky. Možná ještě zvážím. Vím, že to byla jeho trapná výmluva. Jen jsem chtěla říct zakladatelce, že ne vždy to probíhá hladce. Při ceně jejích bot jí moc držím palce. Pokud ještě někdy koupím boty v Dechmannu, tak si každou položku, byť korunovou za tašku, nechám naúčtovat zvlášť.
|
achje |
|
(6.1.2018 14:05:11) a cemu se tak blbe smejes? meli pravdu a ty troubo.
|
|
|
|
|
Pam-pela |
|
(6.1.2018 0:35:03) Kudlo, podle mě není povinnost obchodu dokázat, žes tam tu věc koupila, ono dohledávat účtenku třeba za jeden den docela jde, ovčšem někteří zákazníci ani nevědí, kdy přesně věc zakoupili...a jak dlouho myslíš, že by pracovníkovi trvalo, než by doklad třeba za měsíc, dva dohledal? Svědectví bezhotovostní platby jde (je tam datum), svědectví osoby by šlo určitě taky, ale zas jde o termín nákupu... Na nás jedna zákaznice chtěla, abychom jí jeden doklad dohledali, udávala termín nákupu podzim 2015 , účetnictví máme již uloženo a nevím, kdo by se trmácel vybalovat šanony paragonů...raději jsme reklamaci přijali bez lístku. Ale pokud je to jinak, ráda se poučím.
|
Pam-pela |
|
(6.1.2018 0:37:38) ...jo a taky, pokud by se vracely peníze za reklamaci, jak kdo dokáže, kolik za danou věc v té chvíli zaplatil? některé ceny jsou v čase pohyblivé...takže?
|
|
|
|
|
|
Kudla2 |
|
(5.1.2018 22:26:42) Báro,
a zkoušela jsi toto?
https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Já jsem tehdy měla taky na účtence další položku a akceptovali to. Přijde mi to od nich jako blbá výmluva.
|
Girili |
|
(5.1.2018 22:55:51) Kudlo, to ano, ale ty jsi mela uctenku, kde jsou jednotlive polozky vypsane. Bara mela jen vypis ze sveho uctu, kde mela zaznamenanou platbu kartou za cely nakup a castka nesedela s castkou za boty.
|
Kudla2 |
|
(5.1.2018 23:00:09) Girili,
jo, měla jsem účtenku, o to to bylo asi jednodušší.
Ale pokud kupovala boty a vložky, tak by měl sedět ten součet.
Zkusila bych tu ČOIku, za to nic nedá.
Mně ti neseriózní obchodníci, kteří se Tě snažej očůrat, vždycky děsně naštvou a pokud to jen trochu jde, tak se jim to snažím nedarovat.
|
Girili |
|
(6.1.2018 0:32:07) Kudlo, mne neseriozni obchodnici taky principialne desne stvou, ale nejak mi asi ubyvaji sily, pac uz to casto nejsem ochotna narocneji resit. Bouzel na to oni spolehaji.
|
|
|
|
|
|
|