| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Výuka mimo třídu - co na to říkají děti

 Celkem 5 názorů.
 44 Petruška 


Výuka mimo třídu - co na to říkají děti 

(2.9.2019 14:40:39)
Ahoj, zajímalo by mě jak jste připravovali nebo jak to chápou děti, že si je asistentka bere pryč během výuky mimo třídu a učí se společně v oddělené místnosti. Jak jste to těm dětem vysvětlovali a jak to berou?
Mě by to třeba zajímalo, syn má ve třídě kluka, kterého si asistentka brala na některé hodiny pryč od druhé třídy,vždycky na konci přestávky si sbalí věci, aktovku a přestěhuje se s asistentkou do oddělené malé třídky. Nyní ve čtvrté třídě se kluk už do té malé třídky za asistentkou stěhuje sám, paní učitelka mu prý řekne že ted bude pracovat s asistentkou mimo třídu, tak si o přestávce sbalí věci a přestěhuje se.
 Pole levandulové 


Re: Výuka mimo třídu - co na to říkají děti 

(2.9.2019 16:03:32)
A čí názor by tě zajímal - těch dětí, co odchází na výuku mimo učebnu nebo těch, co s takovým chodí do třídy? Můj syn sice nemá asistenta, ale má ADHD a občas potřebuje více klidu na práci, tak ho paní učitelka posílá psát třeba sloh do druhé učebny, kde má ticho a může se lépe soustředit. Nepřijde to divné ani jemu ani ostatním žákům. Je už velký a nemá blbé nápady, takže dozor v tu chvíli nepotřebuje.
 darinaa 


Re: Výuka mimo třídu - co na to říkají děti 

(2.9.2019 16:12:37)
Mám už jen nejmladšího v mezinárodní škole, tady je to úplně normální, že různí asistenti nebo učitelé si berou žáky z hodin na individuální studium. Dělám to taky, vyzvedávám syna na výuku českých předmětů ke zkouškám.
 Oliverka 


Re: Výuka mimo třídu - co na to říkají děti 

(2.9.2019 21:23:17)
Je to normalni soucast výuky. Děti takhle chodí z obou důvodu: potřebuji něco dohnat nebo jsou v daném předmětu napřed. Taky jsou děti co chodí na terapie, angličtinu jako nematersky jazyk a hudební nástroj. Není potřeba nic vysvětlovat, je jasné ze se měnící všichni stejným tempem.
 marimanta 


Re: Výuka mimo třídu - co na to říkají děti 

(2.9.2019 21:34:20)
Takhle jsem to měla s chlapcem jako asistentka v první a druhé třídě. Později i jak učitelka na druhém stupni. Obě děti měly mentální retardaci, jedno i lehčí tělesné postižení.
V obou případech jsme dětem vše vysvětlili úplně na rovinu, adekvátně jejich rozumovým schopnostem. Ten na druhém stupni v té třídě byl od první, celou dobu se s nimi pracovalo...přesto občas někdo měl blbé řeči. Právě s těmi druhostupňáky jsem měla na tohle téma velmi otevřenou diskusi - vyplynulo to samo, když kluk s asistentkou odešli a někdo něco plácnul. Děti nejsou hloupé, potřebují, aby se s nimi mluvilo otevřeně.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.