Martina, 2 kluci |
|
(5.5.2021 12:46:48) Tak jsem se dnes předvedla! Od včera jsem se těšila, jak dnes učím první dvě hodiny online doma, o velké přestávce přejedu do školy a tam zbytek prezenčně. Kolegyni, manžela, děti jsem všechny informovala o krásném plánu, klidné ráno, později vstávám,... Takže jo, radostně vstala, klidná snídaně, přesně na začátek hodiny se připojila e ejhle - hloubala, kde jsou ty děti, chodí do hodin s předstihem, nedočkaví šesťáci...nikdo nikde, ani jeden! Tak po minutě mi to došlo - ti,co je mám teď učit, sedí v lavicích ve škole! Takže školní oblečení, auto, všechny knihy, sešity,..a do auta! Měla jsem jen 5 min zpoždění. Když jsem se jim omlouvala a vysvětlovala, jak to bylo, paní asistentka i děti si to fakt užily Následně o velké přestávce přesun domů, kde se taky všichni smáli
|
Yuki 00,03,07 |
|
(5.5.2021 13:28:20) Rotační výuka v praxi
|
Martina, 2 kluci |
|
(5.5.2021 13:52:05) Joo, rotovala jsem pěkně Nikdy, fakt NIKDY nevylejzám ven bez upravených vlasů...no všechno je jednou poprvé
|
|
|
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 |
|
(5.5.2021 13:37:17) no jo, syn dneska čekal na online výuku a ticho... pak se vyděsil a "mami, asi to mám rozbité, učitelku nevidím, ale vyskočil mi test"... domluvili jsme se, že ok, ať vyplní test a restart až po testu... mezitím se ozvala spolužačka, že nevidí učitelku, jen test, co ostatní?... no viděli všichni totéž, tak vyplnili test a teprve pak sháněli jinou učitelku... ukázalo se, že jejich učitelka onemocněla, škola zařídila supl na prezenčku, ale na online zapomněli test byl nastavený předem, naskočil sám
|
Martina, 2 kluci |
|
(5.5.2021 13:47:08) No právě, všichni už mají na hlavách všesměrovou anténu, aby obsáhli prezenční, distanční, děti zdravotníků (ty jsou taky zvlášť), ranní testy v Po a Čt (a to je lahůdka ve třídě s dětmi s různými omezeními), porady o nových výmyslech,...takže přehmaty a nedokonalosti se prostě dějí.
|
Vítr z hor |
|
(5.5.2021 14:08:55) Hlavne nechapu, jak to po nich vubec muze nekdo chtit Pomalu varena zaba - to se proste kazdou chvili prihodi nejaka malickost navic, a clovek najednou zjisti, ze se z toho zblaznil
|
Martina, 2 kluci |
|
(5.5.2021 15:13:08) Přesně to mě napadá - před 25 lety jsem začala učit. Fakt jen učit. Bavilo mě být třídní - měla jsem svoje děti. Pak integrace, proč ne, nová výzva, zajímavá setkání. Ale počet setkání stoupal, zabírala celé přestávky, mám ve třídě 7 dětí s nějakým "papírem". Pak covid, takže online, posílat práci mě fakt nebavilo. Na začátku synův youtube kanál, pak škola dodala teams a zase si to sedlo. Na podzim místo opakování, algebry či aritmetiky radši natvrdo geometrie, protože bylo jasné, že to prezenčně v té škole dlouho nevydrží. Takže jo, nevydrželo, teď už nám došlo počítání, geometrie po síti - proč ne. Dnes jsme si fotili a ukazovali úhloměry, aby každý věděl, jak přiložit a změřit úhel právě tím svým. Teď jsem měla pár soukromých hovorů s jednotlivci, aby to zvládli, dopol se jim nedařilo. Virtuální tabule už je k ničemu, potřebují vidět moje ruce, papír, kružítko, úhloměr, takže kamera přilepená na lampičce nad papírem - další výzva. V Po a Čt ranní covid testy, máme ty s 15 min čekáním na výsledek. I když děti fakt přijdou hodně brzy, stejně první hodina nezačne včas, protože pár testů nic neukáže a jedou se celý znovu. Pokud by někoho napadlo, že bych měla učit o prázdninách, tak si tam může učit sám.
|
Martina, 2 kluci |
|
(5.5.2021 16:21:44) Divá Báro, přesně pro tenhle chaos v hlavě si tvrdohlave jedu dál s třídami, online stejně jako prezenčně. Neumím učit v 6.A o dvě hodiny napřed než v 6.B. Teď to je tak, že ve škole máme áčka, doma béčka. Na prvním stupni to je obráceně - áčka doma, béčka ve škole. Kdo učí oba stupně, musí asi mít barevnou tabulku, kde, kdy a jak učí. Když jsem učila jen doma, MM si u toho četl a pak prohlásil, že ty děti jsou roztomilé a hodné (fakt jsou), ale že to je jako vést 4 porady za sebou, mít 10 min na přehození myšlenek a ještě nesoustredene zaměstnance, žeby ho to zabilo...a že těch porad, které vedl, má za sebou tuny.
|
K_at |
|
(5.5.2021 21:14:49) Holky,to je ovšem absolutní peklo. Hluboká prehluboka poklona.
|
|
Martina, 2 kluci |
|
(5.5.2021 22:11:41) Báro, právě proto úplně striktně dodržuju stejné pokroky v paralelkach. Pokud jsou někde napřed, lelkujeme u náročnějších úloh, speciálních postupů, nácviku odhadů a pod., než je dožene loudavější paralelka. Kdysi jsem si to zkusila rozhasit a bylo to peklo. Učím odvozovanim, jejich nápady, jejich odhady,takže se to vine pokaždé jinak. Jediné,co fakt vím, je to, co dnes chceme zjistit. Začít nový učivo online je taky "prima", ale paradoxně např. výrazy v osmičce pobrali líp než prezenčně. Zítra začínáme rovnice, tak uvidím.
|
klikli |
|
(5.5.2021 23:26:12) Báro, naprosto tě chápu. U nás zatím rotuje 1.stupeň a i tak mám z toho hokej, druhý učím zatím jen online. Moje vlastní děti zatím nerotují, nechala jsem je kvůli přijímačkám na 8G doma, aby nespadly do karantény a nebyly zbytečné nervy. Až nastoupí 2.stupeň a začnou rotovat i dcery, bude to masakr a bojím se, že občas budu jinde, než bych měla být. A v rámci homogenních skupin 2. stupně budu prezenčně učit spíš jiné děti než ty z mých skupin, takže si dávám za cíl na online hodinách udržet aspoň to, co jsme se doteď naučili, nepočítám už, že bychom se v tomto režimu posunuli výrazně vpřed.
|
Delete |
|
(6.5.2021 0:37:07) Báro .
My teď měli přes hodinu výpadek proudu, já nenabitý telefon, nehotové přípravy, ráno musím jet dřív, protože testuju. Už jsem to viděla na další probdělou noc (bez telefonu bych nevstala) a ještě za svitu svíček.
No tak ne, no, jdu se učit učit motory .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|