Katka a 2 výrostci |
|
(3.6.2021 9:05:41) Funguje vám stažení certifikátu ? Já zadám RČ a číslo OP a sdělí mi to, že "nenalezeno vaše telefonní číslo". Přitom totéž telefoní číslo bylo použito 2x při registraci, při rezervaci .... zkouším to už 2 dny.... Jiným kolegům zase že "neplatné číslo OP"... Proč u nás nemůže nic fungovat normálně? Copak oni to vůbec neotestují, než to spustí a začnou se tím prsit ?
|
Muumi |
|
(3.6.2021 9:07:07) Mně hlásí neexistující rodné číslo a číslo OP:) takže na telefon ani nedojde. Ale teda jsem očkovaná pouze první dávkou a nešlo to přes centrální rezervační systém, ale přes nemocnici. Tak doufám, že po druhé dávce mně tam nějak zadají, jinak je mi to pro účely testování a cestován celé k prdu.
|
|
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 |
|
(3.6.2021 9:10:48) mně to fungovalo, ale teda až na podruhé, poprvé mi to vyhodilo chybu po zadání kódu sms... ovšem zjistili jsme, že naše testování v práci je nám k ničemu, neb laboratoř má velký skluz v zadávání testů - já měla z 10.5. a kolega dokonce z 26.4. Testovali jsme se naposledy 31.5. (a před tím 24.5.)
|
Begonie |
|
(3.6.2021 9:14:49) Me to funguje vyborne, az jsem se divila. Manzelovi ovšem ne, tak to mame 1:1. Certifikaty tam mam krasny 3 - ze mam 1. davku ockovani, ze jsem prodělala covid a ze jsem byla na jednom antigenním testu. Včera jsem to dokonce využila k navsteve divadla, protože jsem si zapomněla vzit vytisteny papir.
Ovšem na cetovani je to stejne k prdu, protoze je na tom primo napsano: This certificate is not a travel document. A přitom je krasny cesko-anglicky, tak nevim proc to nemůže byt pouzitelny v zahranici.
|
|
|
TaJ |
|
(3.6.2021 9:11:08) Katko, možná je to nějaká momentální porucha, před pár dny jsem tiskla potvrzení manželovi a ještě nějakou dobu předtím jeho rodičům a šlo to...
|
Katka a 2 výrostci |
|
(3.6.2021 9:16:01) Už to trvá od pondělka, na lince 1221 neporadili. No nic... myslím, jestli nemají chybu třeba v tom, že moje telefonní číslo bylo využito při registracích více lidí....Ale není to ani kam nahlásit...
|
|
|
Begonie |
|
(3.6.2021 9:15:40) Včera mi kamarádka rikala, ze ji to taky nefungovalo. Tak nekam zavolala a během 15 vterin to pry vyresili a rekli, ze jim to předtím nesparovalo r.c. a c. OP
|
|
Rodinová |
|
(3.6.2021 9:15:47) To je divny, mne to vcera fungovalo hned, a dnes kolegyni taky ...
|
|
Avi+ |
|
(3.6.2021 9:15:56) Mám to stejně, "nenalezeno tel. číslo", ale taky jsem byla přes nemocnici jako Mummi. Příští týden jdu na 2. dávku, tak doufám, že mi tam ten telefon a email zadají....
|
Katka a 2 výrostci |
|
(3.6.2021 9:18:25) Já myslela, že si to převezme telefonní čísla z registrace a rezervace. mají číslo pojištěnce (RČ) a telefon, na který chodili piny... Nebo si to představuju moc jednoduše a telefonní číslo se muselo někde ještě zvlášt zadávat ?
|
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 |
|
(3.6.2021 10:33:27) my doteď nepřišli na to, odkud úzis tahá ta data... vzhledem k tomu, že se často rozcházejí s Registrem obyvatel i s Evidencí obyvatel nějaký základ to mít musí už když provádíš tu registraci k očkování, ale jaký?
|
|
|
|
Katka a 2 výrostci |
|
(3.6.2021 9:36:00) Tak jsem nad tím zvítězila, použila jsem možnost využít eidentitu a ověřila se přihlášením do George u Spořky.... nabízí to několik způsobů ověření identity (přes banky např.), mezi nimi je naštěstí i moje Spořka.
|
|
Marika Letní |
|
(3.6.2021 10:36:47) Mně funguje všechno výborně, ani jsme to nečekala. Registrace, očkování i stažení certifikátu.
|
|
boba007 |
|
(3.6.2021 10:42:52) Mně to psalo, že je neznámé RČ a OP...známým to fungovalo. Tak jsem napsala na jejich helpdesk a do pár minut mi odpověděli, že změnili u mě nějaké nastavení a ať to zkusím. Pak to fungovalo, mám tam jak 1. dávku, tak certifikát o prodělaném covidu, tak poslední Ag test. Ten helpdesk: helpdesk.registry@uzis.cz
|
|
RachelGreen |
|
(3.6.2021 10:54:09) Mně funguje. Jsem očkovaná první dávkou a nebylo to přes centrální registr a hned jsem to tam v květnu našla, od včera jsem se přihlásila znova bez problémů a našla jsem včetně certifikátu o 1. dávce ke stažení a mám tam teď i certifikát k antigennímu testu z tohoto týdne.
Myslím, že systém obecně funguje, třeba jde o chyby jednotlivců při zadávání údajů? Nevím...
|
|
Cimbur |
|
(3.6.2021 11:14:20) Taky mi to psalo. Ale ono to šlo stáhnout už kdysi na jaře ze dvou míst, ale jen dokončené očkování. Stáhla jsem si to tenkrát pomocí bankovní identity.
|
Katka a 2 výrostci |
|
(3.6.2021 11:17:12) Taky jsem to nakonec udělala přes tu bankovní identitu.... ten první způsob (RC, OP) mi ale nefungoval.
|
Cimbur |
|
(3.6.2021 12:19:58) Tak jsem se přihlásila na ten nový portál a zjistila pár věcí:
* Svůj pozitivní PCR test tam nenajdu, jelikož je to nad 180 dnů (chtěla jsem mít zdokumentováno pro účely pracovně právní). * Certifikát má novou a zcela jinou grafickou podobu, chybí tam už kolonka pro potvrzení lékařem a je tam nějaké logo EU. * Je tam zcela jiný QR kód a je docela možné, že tento nový kód je teď nefunkční. Na bazéně mi totiž včera skenovali ten starý, a ten fungoval. * Můžete si tam sami změnit osobní údaje, zadat svůj mail i telefonní číslo. Z nějakého důvodu tam ani jedno nebylo, takže jsem je doplnila a uložila.
|
Cimbur |
|
(3.6.2021 12:34:32) Starý kód mě zavedena na stránku s mým novým certifikátem, nový opravdu nikam.
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(3.6.2021 13:01:10) Tenhle je jiný, ale prý jsou rovnocenný. Do zahraničí si radši vezmu oba.
|
|
Cimbur |
|
(3.6.2021 13:11:24) Starej si dobře schovej, udělej si kopii, vyfoť QR do mobilu, bude se hodit. Novej si stáhni, až ho budeš potřebovat. Zatím ten kód nikam nevede.
|
|
|
|
|
|
|
|