Můj názor
Pro děti s LMD-ADHD je to veliké trápení vstoupit do ZŠ a to už kdekoli.Mám pocit,že tito žáci jsou na obtíž jak dětem tak kantorům.Nicméně ani v dys.třídách nejsou vždy odborníci se zaměřením na tyto poruchy.Kantoři si vůbec nedokáží představit jak to mají žáci ať už DYS nebo LMD velice těžké.Jestli nechcete zničit své dítě rozhodně se vyhněte škole na Praze 9 ve Vybíralové ulici.Tam pro tyto žáky nemají vubec pochopení a raději je doporučí do zvláštních škol než by jim trochu pomohly.Od první třídy byl můj syn velmi ponižová paní učitelkou Fouskovou.Ta tyto žáky postavila před třídu a zdůrazňovala před těmi chytrými jak jsou tito žáci na obtíž a jak zdržují.Také byli rozděleni na hloupé to byli žáci s poruchami učení dys a lmd, středně hloupé a chytré.Ti chytří seděli u okna a ti hloupý u dveří.Jistě si dovedete představit jak tito žáci byli šikanovaní a bylo to podporováno kantorkou.Ta neustále na tyto žáky útočila.Nejsem jediná matka,která má na tuto školu velmi negativní vzpomínky.Nyní máme nastoupit do 6 třídy a opět se vrátit mezi ty žáky,kteřínaše děti šikanovaly.Nastalo velké dilema kam své děti zřadit a tak zkoušíme kde co jen aby už nemusel zpět do této hrůzné školy.Bohužel pro nás jsme zjistily,že speciální školy pro děti s poruchami učení se od 6 tříd všechny ruší a přitom těchto dětí stále přibývá.Na to není co říct.Co jsme to za společnost,když upřednostňujeme jen ty bystřejší děti?Vžďyť děti s těmito poruchami bývají velmi inteligentní a chytří proč je musíme takto zadupávat do země a nebrat na ně vůbec žádné ohledy.!Nikoho tento problém snad vůbec nezajímá.Snad to bude aktuální až budou mít takové děti někteří vládní činitelé do té doby jsou naše děti odsouzeni být jako ty nejpodřadnější.K tomuto jsem došla postupem času kdy jsem srovnávala jak jsou hodnoceni děti zákl.tříd a děti speciálních tříd.Věřte,že v tom nebyl žádný rozdíl.Na co nám potom bylo vyšetření a dobrozdání lékařů a psychologů když to nikdo nezohledňoval.Můj syn si z těchto pěti školních tříd odnesl tik v očích.Když byla dobrá třídní učitelka tak přišel ras v podobě učitelky na němčinu.Ta ho zcela zdeptala.Syn pomrkává a je velmi vynervovaný.Jen díky prazdninám jsme se vyhnuli utišujícím lékum.A co bude dál???To vůbec netuším.Především musím sehnat nějakou školu kde se nebude na žáky řvát a budou zohledňováni.Ale to je ten kámen úrazu.Bohužel nejsme společnost připravená těmto dětem pomáhat,ale postupně je likvidovat.A to já nikdy nedopustím.
Jsem velmi zklamána .Matka dítěte s LMD-ADHD.
Odpovědět