26.5.2010 9:48:33 Malenka
záchodové dveře
...bohužel nemáme naproti záchodu :o))) Ale dost mě to pobavilo.
Já jsem prostě chtěla napsat, že když je toho opakování dostatek, tak toho biflování už pak nemusí být tolik, víš. Mám zkušenost, že učitelé používají třeba diktáty nebo jeden typ cvičení na doplňování a on jaksi mozek pak jede jen na půl plynu. Některá cvičení přitom naopak vyžadují mozek skoro celý a nebo musí děti zapojit a vyřešit kvůli výsledku spoustu meziúkolů, aby mohly správně odpovědět. Když srovnám své žáky ze třetí a páté třídy, tak ten rozdíl v objemu informací, dovedností...který jsou motivované děti schopné vstřebat, byl obrovský. Spíš pro mě jako učitele byl problém zajistit pro ně dostatek materiálu. Neměla jsem problém probrat to, co bylo v učebnici, ale já učebnici neberu jako jediný závazný zdroj a cíl.
Odpovědět