adhd
Měj rád dítě s ADHD. Mediální kampaň.
V polovině února byla v Polsku zahájena kampaň “Měj rád dítě s ADHD”, jejím pořadatelem jsou nadace “Neobvyklé děti” a “Mise Naděje”. Vedoucí Nadace si přejí, aby se k ním připojily i další nadace, spolky a společnosti – aby vznikla koalice ve prospěch dětí s ADHD. Touto cestou by chtěla pozvat české nadace a spolky ke spolupráci a výměně zkušeností.
Cíl polské kampaně:
· integrace společnosti s ADHD a osob které pomáhají problém vyřešit
· šířit vědomosti o ADHD
· pomoc dětem a jejich rodinám
· tvořit moudrou a účinnou strategii která pomáhá a inspiruje školy ke tváření výchovné společnosti na přátelskou k dětem s ADHD
· změna stereotypů
· získávat vhodné kandidáty ke spolupráci v šíření informací o ADHD
V budoucnosti také získání sponzorů k realizaci nákladného předsevzetí, kterým je natočení vzdělávacího filmu o životě rodin zápasících s potížemi které přináší ADHD.
V rámci kampaně jsou k dispozici informační materiály, stránky www.misjanadziei.org.pl/adhd/ , setkaní s odborníky, semináře pro učitele, tiskové konference, publikace v médích, televizní a radiové pořady. Kampaň bude ukončena v příštím roce.
Koordinátorem kampaně je paní Monika Orłowska, kontakt:
m.orlowska@orlenoil.pl
Odpovědět