Re: reklamace Essi
Byl tu dotaz jako pokračuje "drsnější" vyřízení reklamace dětských bot Essi.
Posílala jsem dotaz na Svat ochrany spotřebitelů a na základě jejich odpovědi raději šetřím své nervy a kupuju jiné boty.
Odpověď:
Naše vyjádření připravené v souladu se smluvními podmínkami SOS (http://www.spotrebitele.info/poradna/smlpodminky.php):
Pokud nesouhlasíte se závěrem prodávajícího a domníváte se, že je Vaše reklamace oprávněná a velikost obuvi vhodně zvolena, můžete ho na toto své stanovisko upozornit. Nezmění-li svůj názor, můžete nechat obuv znalecky posoudit - soudním znalcem v oboru (seznam soudních znalců naleznete na www.justice.cz - evidence soudních znalců). V případě, že znalec ve vypracovaném znaleckém posudku dá za pravdu Vám, můžete znovu reklamovat a s odkazem na znalecký posudek žádat kladné vyřízení reklamace. Zároveň můžete u prodávajícího uplatnit svůj nárok na náhradu nákladů vzniklých Vám v souvislosti s vypracováním znaleckého posudku. V případě, že prodávající vyvěsí na internet i informace o tom, že jste měli \"trápit\" své dítě a tyto se nebudou zakládat na pravdě, můžete se samozřejmě bránit, tj. žádat, aby byly tyto informace odstraněny, poskytnuta Vám omluva případně peněžní odškodnění. Musíte samozřejmě prokázat lživost těchto informací.
Odpovědět