15.2.2011 9:02:03 Cimbur
Končím s Tchibem
Už měsíce se táhne můj problém s vrácením peněz za vrácené nepoužité zboží z Tchiba. Po množství nezodpovězených mailů a několika telefonátech, po kterých nenásledovala reakce, jsem se chystala k odeslání dopisu do centrály v Hamburku.
Dnes se mi zázrakem podařilo dovolat na jejich zákaznickou linku - prý v minulých měsících "restrukturalizovali tým zákaznické podpory" - proto na mé urgence nereagoavli.
Po vysvětlení problému (dluží mi 1788Kč za vrácené zboží) mi operátor sdělil, že mám znovu zaplatit fakturu ve výši 3264Kč! a pak to v pořádku vyúčtují. Po několikaminutovém dohadování přijal můj argument, že nemíním platit znovu již jednou zaplacené zboží (placeno dobírkou). Naštěstí se mi zázrakem dochoval doklad o zaplacení dobírky, tak jim ho posílám.
Chápete to? Oni mě neustále vedou jako dlužníka, protože z nějakého důvodu vedou celou tehdejší zásilku jako nezaplacenou, takže oni po mě ještě mohou vymáhat 1476 korun - což je hodnota zboží, které jsem si z té zásilky ponechala!
Už jsem provolala kvůli této legraci několik stovek a s chutí bych někomu šlápla na malíček.
Odpovědět