Špatný kod banky při internetové platbě
Ahoj
Nevím,zda jsem zařadila správně téma,a pokud ne omlouvám se :)
Můj problém: Posílala jsem platbu přes internet banku a zadala jsem špatný kod banky. Majitel účtu,kde se očekávala částka se ozval až dnes ,že peníze stále nikde nejsou(odesílala jsem je 24.5. ve 14:30). Posílala jsem peníze z Mbank do ČS ale omylem do KB..
Ted nevím,zda peníze se mi automaticky vrátí,nebo o to musím nějak žádat . Do KB jsem volala po zjištění(ve 20 hod)ale produktový lidé tam už nebyli,tak mi paní nemohla pomoct,a sdělila mi at si zavolám hned ráno, že mi poví zda účet existuje nebo ne.Momentálně se nedostanu na internetbanku tak nemohu zkontrolovat zůstatek. Nemáte s tím někdo také zkušenost ??
Děkuju moc za rady :)
Odpovědět