| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Záliby : Televizní pořady

23.8.2011 22:16:38 llenicka

Re: Help syndrom

Tak podle mého názoru rozhodně šlo o zanedbání péče. Sama jsem prodělala hellp syndrom a měla jsem velké štěstí a asi tuhý kořínek, jelikož jsem také narazila na lékaře idiota, a to prosím ve fakultní nemocnici, kde jsem byla hospitalizovaná.
Lékaři jsem jasně popsala všecny příznaky hellp syndromu. Ukrutná bolest nadžebří a jater, hlavy, zvracení, slabost, necítila jsem pohyby miminka. Lékař se se mnou neobtěžoval zabývat, nechal mě celou noc brečet bolestí na pokoji, s tím, že to je nejspíše kolika (i na moje námitky, že jsem na to nikdy netrpěla a už dva dny jsem nic nejadla)až jsem k ránu vyčerpáním usnula, naštěstí jsem se probudila, teprve ranní lékař mě udělala potřebné krevní náběry, hned jak dostali výsledky, tak se kolam mě seběhlo snad 20 doktorů a začlo, to, infuze, léky, akutní císař. Malý už byl skoro udušený, já stravila 5dní na JIP. Naštěstí jsem přežila, ale né zásluhou lékářů:-( A syn nakonec taky:-) Zmiňovaný vysoký tlak u hellp syndromu může, ale nemusí být, já jsem ho třeby v akutní fázi měla nízky a zvednul se mě těsně před oprací a v pooperačním průběhu, kdy jsem měla ale hodnoty extremní.