simiki asi bych to poradila najít dobrého klinického logopeda. Logoškolka v některých případech fakt nemusí stačit. Nevím jakou máš možnost vidět logopedku v "akci", že je hodná nemusí stačit.
Sama tu koneckonců píšeš že žádné zlepšení nepozoruješ. Co říkají v logoškolce by mi bylo jedno když jde o mé dítě, vyzkoušela bych cokoliv dalšího.
Nemyslím že by dobrý logoped mohl nějak narušovat činnost logoškolky, špatný snad, ale dobrý nemyslím, těch logo postupů zas nejsou takové mraky. Naše logopedka je vynikající, syn s ní skvěle spolupracuje, umí to s dětmi, je letitý praktik a prostě fakt tomu rozumí.
Nevím samozřejmě jak ta u které jste nebyli, ale to že nepozná koktání, když dítě řekně sotva pár slov, by mně rozhodně nepřekvapovalo. Syn koktá a u logopedky se to neprojevovalo, nepřijde mi to divné, u cvičení se to nestávalo, ani když s ní syn mluvil, ale když jsme sedly, nevšímaly si ho a on začal něco vykládat mně, tak pak jo, pak uslyšela i ona
I když ona mi věřila už předtím, dala mi dobré rady, se synem cvičí takové dechová cvičení, hodně tomu přizpůsobila ty lekce.
Ještě pár měsíců zpátky jsem z toho byla dost špatná, myslela jsem že mu to snad už zůstane, ale hodně se to zlepšilo, tak doufám že by to nakonec mohlo vymizet.
Syn sice nemá žádnou diagnozu, ale je předčasně narozený a logopedka říká že je to u něj dost dané nezralou nervovou soustavou, špatná jemná motorika jazyka atd..
Ale řeč se u ní taky lepší, prostě ta hodina intezivní individuální práce je poznat, chodíme co 14 dní, častěji bohužel nejde, už tak je zázrak se k ní dostat.
Myslím že důležitá je ta práce "jeden na jednoho", nevím zda tohoto docílí v logo školce. Můj názor je že ta je spíš podpůrná, intenzivní práce s klinickým logopedem je ten základ.