3.7.2014 14:33:53 Pam-pela
Pojištění telefonu
Včera si náš syn zničil telefon. Stál přes tři tisíce, měl ho půl roku, prasklo sklo i displej, oprava by dosáhla ceny přístroje.
Telefon mu spadnul přede mnou na koberec, vyklouzl mu z dlaně.
Teď řešíme, co s případným dalším telefonem. V Elektrowordu existuje pojištění, které je tedy na rok za 1599,-, u některých telefonů je to nad polovinou jejich ceny.
Při rozhovoru s prodavačem mi bylo sděleno, že pokud se rozbije během onoho roku, kdy je pojištěn (spadne, namočí se apod.), opraví ho anebo vymění za jiný.
Mně to ale přijde divný...a zajímalo by mě, zda to je orpavdu tak, nebo kde je nějaké ALE...
Někteří lidi jsou přece vynalézaví a na konci onoho období by si mohli klidně sami telefon zničit a dostali by nový...kdyby byla pravda, co pojistka slibuje.
Já ho ničit svévolně nechci
, ale přijde mi, že ani další dotykáč nepřežije prostě ani ten rok...tenhle poslední umřel z poloviční dobu
.
Máte někdo zkušenost?
Abychom telefon nepojistili a krom telefonu nevyhodili i peníze za nefunkční pojistku.
Když jsem se ptala prodavače, řekl mi, že je pak potřeba popsat danou událost, jak se to stalo
. Že by bylo nějaké "ale" tam?
Odpovědět