24.10.2014 9:35:52 Fren
Re: Hláška klient vs. dopravce
Já taky zrovna včera řešila něco podobného - dopravce Geis,jen sms od nich,že dnes přijedou v době od 8-17hodin.Chtěla bych vidět,jak toto by řešil klasický zaměstnanec-bral by si volno,aby celý den čekal doma?Protože řidič se ani nenamáhal celý den zavolat a přije1 kolem 16.hod.
Chvíli řed tím,než přijel už jsem volala do té jejich firmy,tak to s ním snad budou řešit,protože slečna tam říkala,že se mu nemohla dovolat a že to taky musela řešit až s dispečinkem.Tak jsem jí řekla at to tedy rozhodně řeší,že to jsou služby jinak na prd a že mnhem lepší v tomto je PPL,takže bymohly taky přijít o zakázky časem.
A když se vlítla na toho šoféra,jak přijel,tak se moooc omlouval a vmlouval na jakési učitelky,které neuměly převzít balík a že měl v jednu chvíli 3 hovory najednou-prostě člověk,který na to prdí,nevzala jsem ty jeho výmluvy vůbec,dstal ode mně kapky.Ale kdo ví,co si z toho dělal,že.
Odpovědět