Re: Odklad při domácí škole - má smysl?
souhlasím s withep - mám srovnání
nejstarší syn narozený na konci června
naprůměrně inteligentní, ale sociálně bylo podezření na PAS
velice malý vzrůstově
dnes je mu 13,5 - do školy šel normálně, zpětně hodnotím jako chybu - studijně vždy vynikal, do páté třídy samé jedničky, bez přípravy se dostal na dvě osmiletá gymnázia, kam se hlásil, aktuálně chodí do tercie.. bohužel i na gym řeším šikanu kvůli jeho vzrůstu a sociální neobratnosti, aktuálně poporostl za 4 měsíce 10cm ale i tak je stále nejmenší ve třídě má 154 cm, nikdy nikoho neuhodil, je ustavičně otloukánek.
Se známkami problém nikdy nebyl, zpětně to hodnotím tak, že rok by mu dost dal, navíc teď už napíšu minulý čas - letos se to zlomilo býval hodně opravdu hodně nemocný - loni 300 hodin za školní rok zameškaných, takže neustálé vyčlenění z kolektivu, přesto že je hodný, tak to byl boj, o rok později by byl někde jinde
dcera prostřední je narozená v únoru, má adhd s autistickými znaky, odklad jsme dali, aktuálně je ve druhé třídě, bude jí za pár týdnů 9 a odklad jí nesmírně pomohl, pořád se spoustou věcí bojujeme, ale ta sociální zralost u ní za rok opravdu udělala hodně
nejmladší syn má 5,5 - aktuálně dyagnostikovaná expresivní dysfázie, narozen taky na konci června..za 14 dní jdeme k zápisu, a už víc jak rok mám naprosto jasno, i kdyby neměl žádnou poruchu a i přesto, že je o proti nejstaršímu synovi o 5 kg těžší o 10 cm vyšší, je šikovný tak by dostal odklad.
protože inteligence se sociálnem nemá nic společného a je jedno, i když dítě bude doma mít individuální přístup.
Zvolila bych odklad... s odstupem těch 8mi let nejstaršího syna ve škole musím říct, že rok v životě člověka je opravdu hrozně málo a u dětí v tomto věku je to velikánský rozdíl.
Odpovědět