17.1.2016 11:14:50 Analfabeta
Re: EU chystá konec přeplacených telefonních karet
Měla jsem tarify u dvou různých operátorů. U prvního jsem potřebovala být na příjmu, ale sama jsem nevolala. Měsíční tarif za 10,- Kč. Po nějaké době ale začaly chodit faktury na vyšší částky. Reklamovala jsem, ale marně. Prý jsem volala. SIMku jsem vyndala a v zapečetěné obálce dala do šuplíku. Následovala faktura za 500,-, že prý jsem volala (jakpak asi?) a následně jsem vypověděla službu. U dalšího operátora totéž. Dneska mám předplacenku a svatý klid a pokoj. Moc nevolám, proč mám někomu platit za něco, co jsem neprovolala?
Mám kamaráda, tomu naúčtovali 3x po sobě za 20.000 na pevné lince. Konec pevné linku mu na jeho žádost zapečetil sám operátor. Výsledek? I když prokazatelně nevolal a měl napíchnuté číslo, musel zaplatit. Co na tom, že pečeť byla neporušená, sepsali o tom úřední protokol a proběhlo několik reklamací, i na ČTÚ.
Odpovědět