20.3.2019 16:57:52 Dari79
Re: OSVČ - jak zvládáte odmítnuté zakázky a vůbec komunikaci s klienty?
No, mám jinou činnost, takže toto neřeším, resp. řeším to spíš z druhé strany jako zákazník...
Tam to v podstatě beru tak u kadeřnice, kde se předem nic neplatí a přitom si natvrdo rezervuji termín a chápu, že když nepřijdu, ona odmítne jiné... Takže tam volám co nejdřív, když vím, že se mi to nehodí. Jasně, určitě se mi už stalo, že jsem to úplně zazdila, protože jsem zapomněla...
Jinak různé věci poptávám u více subjektů, přirozeně, zvláště, pokud nemají jasně napsané ceny na netu, čili nemůžu si to srovnat sama jen tak online... Cenovou nabídku očekávám gratis, neboť právě na jejím základě se rozhodnu, ano, pak všichni kromě toho vybraného si s tím dají práci a nic za to nemají... Ale to je jejich "riziko" podnikání. Ale když bych chtěla nějakou rezervaci, tak počítám se zálohou předem... Ostatních se prostě ptám, jestli to dělají, jestli o zakázku mají zájem, kolik by to stálo a kdy by to bylo... Určitě po nich nechci, aby na základě takové poptávky si rovnou něco rezervovali nebo aby mi pak volali, jestli to beru nebo ne... Prostě pokud to nepotvrdím, tak to byl jen "obecný" dotaz a nic závazného.
Odpovědět