5.11.2021 9:45:42 Marika Letní
Re: pošta má nové nařízení - mobil na balík
Zásilkovna je naprosto příšerná. Přesměrovali mi balíček o své vůli jinam, ani se nezeptali, kam by mi to vyhovovalo. To bych ještě pochopila, že v tom množství se neptají předem, ale měli by, když nedodrží to, co jsem si zadala. Ovšem že mi to nepošlou jinam ani po mém zavolání a vysvětlení, že to poslali někam, kam se nedostanu vyzvednout? Otvírací doba jen ve všední den nějak 9-11 a 13-15. hodin. Ani urgence odesílatele (firma, co s nimi má slonovu, nepomohla). Takže to dopadlo tak, že jsem prostě balík nevyzvedla.
Taky mi nevadí Česká pošta. Když balík nedoručí, aspoň vím, kde ho najdu.
Potíže jsou s těmi ostatními, např. PPL v naší lokalitě vozil před pandemií úplný debil a lhář. Neustálé reklamace, hledání balíků po depech a nemožnost vyzvednou jinde. Prostě nechtěl doručovat večer, tak napsal, že jsem nebyla k zastižení. Přitom já seděla doma a čekala na již druhý pokus o doručení toho balíku, tak jsem to sledovala na webu a pink - nedoručeno, příjemce nezastižen. Tak jsem řidiči volala, nic. Doručení pátek večer, nic, druhý den v sobotu mi volal v 7 ráno, že mi balík přiveze (měla jsem vypnutý telefon, logicky) a tak to bylo pořád dokola.
Odpovědět