| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Zdraví : Lékaři a zdravotnická zařízení - ostatní

29.5.2023 16:52:15 magrata1

Lékař vám často neřekne nic, na co se přímo nezeptáte

Lékař vám dost často neřekne nic, na co se přímo nezeptáte. Neporadí vám, jak při problému postupovat, a to mnohdy ani když se přímo zeptáte. Potřebuji rady a tipy, jak se zaškolit na diagnostika, revizního lékaře, zorientovat se v lékařské praxi nejlépe v celé škále oborů. Patologii můžete vynechat, tam prodlení už nehraje roli.
MM měl v říjnu vážný úraz hlavy. Z nemocnice ho propustili začátkem ledna. Kdybych nenaléhala, možná by byl na LDN ještě dnes. Naštěstí za ním přišla rehabka, když jsem byla na návštěvě, takže jsem domluvila, že ho přemístili na rehabilitační oddělení. Tam jsem s lékaři pravidelně mluvila, domluvila jsem, že ho poslali do rehabilitačního ústavu. Ten potřeboval co nejdříve. Nicméně jsem se s doktorkou bavila o tom, že mám Bechtěreva a jezdím do lázní, tak bychom mohli jet spolu. Na to prý je čas. Propustili ho z nemocnice 3. 1., asi za 3 týdny jel do toho rehabiliťáku. Jeho praktická lékařka již několik let přesluhovala, v době hospitalizace převzal ordinaci dosti podivný lékař. Ten nám dal žádanku na neurologii a psychiatrii. Na neurologii jsem termín získala na dnešek (od ledna), a to jsem obvolala všechny ambulance v okruhu 30 km. Mezi tím jsem nám chtěla objednat ty lázně. Chtěla jsem zjistit indikační skupinu, pro kterou ty lázně hledat, abychom tam mohli oba. Obvoďák nevěděl nic. Šla jsem tedy na rehabilitační oddělení, kde měsíc ležel, a odkud mu dali doporučení do rehabilitačního ústavu. Zde mi řekli, že to má v lékařské zprávě. Tu mi vytiskli, nikde to tam nebylo. Šla jsem tam znovu. Řekli mi, že oni nevědí, co má za indikační skupinu. Tak jsem obvolala asi milion různých zařízení, ordinací, úřadů. Nikdo mi nic neřekl, respektive mi řekli, že může mít jednu ze dvou skupin - VI/5 (Hemiparézy a paraparézy