Re: hezký večer
Velký Vlase, jestlise to takhle rozlišuje oficiálně netušim, ale já to tak rozlišovala :-)
Že mají i děti s rec. dysfázií obrazové myšlení se tu už psalo, jen ještě dodám, že i děti s dysfázií mají problémy v sociálních interakcích - ovšem jako důsledek toho, že nerozumí o čem je řeč.
Ale jak rozeznat, že divný chování dítěte je přímo porucha, nebo důsledek jiné poruchy? Možná podle toho, zda komunikuje neverbálně?
Problém je v tom, že než jsme šli k DR Kr., vyslechla jsem si tolik rad, že nemám dítěti hned vyhovět, protože pak není nuceno mluvit, že jsem bohužel jeho neverbální komunikaci nepodporovala tolik, kolik bych mohla a Bojek komunikaci už začínal vzdávat, navíc taky měl svý podivný hry typu řazení cornflakes do řady kolem celého stolu, takže ve zprávě od DR Kr. máme receptivní dysfázii, s relativně malou snahou o neverbální komunikaci a se sklony k atypické hře.
Tu malou snahu o neverbální komunikaci si dávám za vinu - asi poslední dva měsíce před návštěvou Dr. Kr. jsem měla děsnou krizi, bála jsem se, že mi řekne že jsem neschopná a dítě fakt rozmazluju :-( Nakopala bych všechny logopedy, který tohle rodičům dětí s nějakou poruchou řeknou :-(
Odpovědět