• |
21.8.2001 21:05:36
Káťo, nad tvým článkem jsem se trochu podavila. Ale vím sama, že vychovávat děti je strašně složité a je to to nejtěžší na světě. Moji dceři teď budou dva a už si občas připadám jak blb. Když s tátou montuje autíčka, což je rozhodně lepší než panenka a kočárek. Tak ví, co je to konektor atd. Auto prý bude řídit dřív než já, řekl manžel, tak mě trochu urazil. Počítač pro ní není neznámou, a když onehdá byla u nás babička a chtěla si pustit rádio, musela naše malá, babička to prostě neumí. Dneska jsme zrovna nemohli pustit video, a tak mě řekla táta umí, máma ne. A když jsem jí řekla, jestli si tu pohádku mám vycucat z prstu, tak řekla jo. Štěstí, že ještě tolik věcí neumí říkat, ale myslím, že teď už do knihovny nebudu chodit pro beatrii, ale pro encyklopedie. Už abych začala a radši s tima technickýma, i když vím, že nad tím budu strávit hodiny než to pochopím, protože já a fyzika to není moje.
|
• |
21.8.2001 10:36:48
Ahoj Katko,ja tyhle problemy zatim sice resit nemusim, do dnesniho dne jsem si vystacila s ruznymi zvuky a mimikou, ale kdyz tak ctu, co me za par mesicu ceka, asi se poohlednu po nejake te odborne literature z oblasti osobnich aut a pracovnich stroju.Predpokladam totiz, ze Davidka znalosti ekonomickych ukazatelu prozatim take prilis neoslnim...
Jarmila Brablcova, Frankfurt am Main |
Míša, syn 4,5 roku |
• |
20.8.2001 8:58:13
Ahoj Kateřino,
mluvíš mi z duše - život s dítětem vydá za několik univerzit. Já sama jsem si vzdělání začala doplňovat taky na značkách aut (do doby, než byl synovi rok a půl, jsem dělila auta na tmavozelená - která se mi líbila nejvíc - a ta ostatní). První souvětí, které můj drahoušek vytvořil bylo "Babička říkala, má to hvězdičku, je to Mercedes." (z toho je i patrné, kdo je u nás největší autorita:-)) V současné době si doplňuju vzdělání v oborech fyzika (dá se duha fotografovat?), chemie (co je to sůl?) a biologie (jak se jmenuje tenhle plevel? pochopitelně dvouslovným názvem). Mimo to mě syn zkouší z principů fungování proudového motoru a parního stroje (tatínkův výklad z technického muzea si, narozdíl ode mě, pamatuje doslova) a nutí mě mikroskopovat každou chcíplou můru, kterou najdeme na chatě (zde je opět patrný vliv babičky - učitelky biologie). K otázkám Co to je?, Jak to funguje? a tradičnímu Proč? přidal ďábelské "A jak to víš?". Jinak si ale o mých vědomostech moc iluzí nedělá, protože když vidí, jak s odpovědí váhám říká: "nevadí, zeptáme se táty". Takže jsem za rodiného blba a jen doufám, že jednou dojde na obory, v kterých jsem "fakt dobrá". Ale zatím to na přenášky z práva nebo historie moc nevypadá. Tak hodně síly do dalšího studia:-)) |
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.