Yuki 00,03,07 | 49504 |
16.9.2020 22:41:22
vzorky😁
jasně že, jsou všude souhlasím a tím, že papírování je příšerný a je ho čím dál víc třeba teď musím udělat ivp pro děti, což znamená žádost rodičů, podpisy rodičů, že s tím souhlasí, podpisy rodičů, že rozumí zprávě ppp, souhlas ředitele s žádostí a nakonec podpisy všech pod ivp přitom nám teď poslední asi tři roky ppp nesmí napsat, že má děcko třeba dyslexií, takže učitelé zvyklí na to, že si přečetli, v čem je problém, tomu teď nerozumí učitelé potřebují občas tlumočníka na zprávy z ppp je to šílený ale samozřejmě jsou ty vzorky, který to vlastně ani nezajímá a jde jim jenom o to, aby s tím neměly tu práci |
Yuki 00,03,07 | 49504 |
16.9.2020 22:35:29
rišulko, já vím, mě to nevýslovně štve, přestože umím s oběma skupinama těch krajních dětí pracovat, prostě to nejde dát dohromady,
neberu to z tvé strany vůbec jako něco proti učitelům, naopak, ty si, narozdíl od těch nahoře, uvědomuješ, jak to ve škole vypadá, oni by měli jít do škol a zažít to na vlastní kůži, učit pár hodin a muset naučit všechny, ne aby nechali ty nejslabší odsedět hodinu, snažím se pro to něco dělat, třeba mi to vyjde, a pokud ne, tak aspoň budu mít čistí svědomí, i když to nikomu nepomůže |
Lassiesevrací | 134328 |
16.9.2020 22:33:37
Já to nechápu - jak jako sebrat asistenta vozíčkáři? Co by podle nich syn měl dělat? Nebo ty?
|
arsiela | 132656 |
16.9.2020 22:24:58
nehroutím se,ale na náladě to nepridá.uz mě zivot dle hesla furt ve strehu kapku unavuje
|
rišulka | 117642 |
16.9.2020 22:22:21
arsi, ještě nevěš hlavu, počkáme, jak to dopadne, ještě to není.
|
rišulka | 117642 |
16.9.2020 22:20:56
yuki, ale o tobě se tady nebavíme! píšu opakovaně, že učitelky na rodině jsou "jiné", možná by ty ostatní tady měly číst povinně, ono by jim to snad i dalo víc než všechny ty školení.
Mám kamarádku, dělá hadice v Optimitce v Odrách, semperflex nebo jak se to teď jmenuje, má úžasný dar, selský rozum na vysoké úrovni, kostrbatě přednesu problém, v kterém tápu, ona ho pochopí, uchopí a třema větama mě uvede do obrazu a ještě je vtipná :) Miluje děti, s vlastním nemluvícím prckem dokáže rozumět i jiným. Učit by ale nešla. Mám kamarádku učitelku, první st, o práci se nebavíme, stěžuje si na papíry a mluví jen o tom, jak v těch papírech furt a furt hledá, co vlastně tomu Pepíkovi je, že nechápe, že "ch" je jedna hláska, ale dvě písmena, furt jede teorii, chudáci děcka - a "chudák Riška, takový hezký kluk" jo a ježišm arjá ty hudebky - dneska je těch všelijakých děcek tolik, že než je uklidním a naženu ke klavíru, tak je skoro konec hodiny, a to jsem tak ráda hrála.." Jako neříkej mi, že takové "vzorky" u vás nejsou. |
arsiela | 132656 |
16.9.2020 22:18:14
no já sem z toho špatná,kluk je vozíčkár,takze prímo ta skupina kde chtěj asistenty sebrat.Jako nenapíše rukou nic,na notasu stěží ,potrebuje dopomoc se vším.čekací doba na OA je u nás cca 2 roky.Z čeho bych ho zaplatila nevím.Zatím učím doma,ale je to hodně náročný,chtěla sem príští rok zkusit aspon částečně docházku.Tak smolka..Navíc šílenej pocit,ze se vlastně namáhám zbytečně protoze na sš bez asistenta nemuze.Tak bude sedět od 15 doma a cumět do zdi.Skvělá predstava.
|
Yuki 00,03,07 | 49504 |
16.9.2020 21:47:22
jj, je to naše práce, akorát nás ve školách nikdo neučil, jak to dělat
já nemám problém, že bych nevěděla, jak se postarat o jakýkoliv dítě, mám praxi s nadanými, mám praxi s těžce postiženými, ale jak to dát dohromady, k tomu dalších 15 různě průměrných, ti neprůměrní taky různí a hodina má 45 minut a minimálně u pěti dětí aby člověk stál celou hodinu |
rišulka | 117642 |
16.9.2020 21:40:04
jo, Yuki, tohle se taky často zmiňuje, že práce s těmi dětmi zůstane na učitelkách - což je samozřejmě v pořádku, protože to JE vaše práce, ale je třeba si uvědomit, že bez inkluze by takových dětí nebylo v těch třídách tolik, prostě by byly jinde.
|
Ridwen2 | 50940 |
16.9.2020 21:30:53
To si dokážu představit, že je to práce navíc. Ale myslím, že když se domluvíte, tak může být nakonec i užitečná a v těch hodinách přínos. Nebo tam nemusí být furt, někdy se to dělá tak, že asistentka si dělá pauzy, když má dítě hodiny, kde zvládá - soustředí se, neruší, rozumí pokynům, zapíše si domácí úkoly, zapojuje se, není stresované -, aby s ním mohla být třeba během přestávek, kdy mu může vysvětlovat matoucí sociální situace nebo s ním třeba na chvíli někam odejít, když je přetížené. U dětí s AS bývají často horší přestávky, přesuny, obědy, tělocviky a výchovy (pachy, zvuky) než vysoce strukturované hodiny v předmětech, které to dítě baví. A dali vám aspoň nahlédnout IVP? Z toho by mělo vyplynout, proč konkrétně to dítě asistentku má. Jo, a taky máme teprve září, některá děcka s AS se zhoršují buď únavou ze školního roku, nebo sezónně, takže to, že je dítě v pohodě teď, nemusí znamenat, že bude v pohodě i v listopadu.
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.