No a jsi možná u kořene problému. U chytrých dětí jde velmi často ruku v ruce špatná přizpůsobivost autoritám. Mám s tím bohatou zkušenost, bojujeme s tím už pět let, před tím i ve školce, ale to byly jen slabé začátky
.
Hrozně moc záleží, jak si tvůj syn sedne s učitelkou, on totiž nejspíš odmítá autoritu, on chce "partnera", proto i to tykání a "drzé" poznámky. Kdo ví, na co vlastně reagoval. Jasně, že by si to neměl k učitelce dovolit, ale člověk se musí snažit na to taky podívat jeho pohledem. Pokud ho bude učitelka brát jen jako zlobivého a nevychovaného, budou narážet pořád.
Je to hrozně těžké a je mi tě nesmírně líto, protože máš před sebou zřejmě spoustu nervů.
S vrácením syna kamkoliv bych ve vašem případě rozhodně nesouhlasila.