já byla na gymplu, kterej je poněkud matfyzáckej (chtěla jsem jinam, neudělala jsem dobře zkoušky z matiky, tak mě "komise" přidělila inteligentně na strojárku, odkud se mi podařilo přestoupit právě na ten gympl) a rozhodně nebyl zrovna jednoduchej. Byla jsem vyhlášená čtyřkařka, jednou jsem musela dělat reparát z fyziky... U maturity jsem měla vyznamenání a škola z toho byla vzhůru nohama. Já se akorát smála, čemu se všichni diví, když jsem maturovala z češtiny, francouzštiny, dějepisu a zemáku
Jinak jo, ten dceřin gympl nepatří mezi ty "prestižní", ale tam podle mne stejně patří jen ty skutečně studijní typy ve smyslu ležení v knihách.
Co jsem ráda, že má dcera dobrou češtinářku, která se snaží je učit myslet a rozumět textu, to je podle mě nejpodstatnější, zvlášť pro někoho, kdo se bude směřovat humanitně. Angličtinu tam má poněkud naprd, tak o své vůli začala chodit na intenzivní kurz. Až ho dodělá, chce chodit na něco podobného na francouzštinu. V ZSV se hádá s demagogickou učitelkou
Zkrátka, podle mne se vlastně rozumě soustředí na to, co konkrétně jí v životě k něčemu bude a to ostatní tak nějak zvládá.