Přidat odpověď
Dagap, naše učitelka taky vždycky vše hlásí, (co nechat ve škole, co uklidit do tašky), ale stejně se nedaří. Moje děti mají problém s pozorností a je jen klika, že jsou v jedné třídě dvě. Obě dohromady to nakonec dají, ale každá zvlášť by pohořela. To by učitelka musela každému zvlášť kontrolovat tašku.
Třeba včera jedno dítě nepřineslo domů písanku, což jsem zjistila, až když už byla škola zavřená. Náhradní řešení - ofotila jsem stránku z písanky sestry a psala úkol na papír. Jo, mohla jsem se na to vykašlat a šla by bez úkolu. Jenže to by se jí naopak moc líbilo a případné sankce by s ní nic neudělaly (bylo by jí to fuk, opakovaně mě ujišťuje, že když někdo něco nemá, nic se neděje).
Nebo včera ráno, když děti seděly v autě, najednou si vzpomněly, že měly mít listí. Jenže jsme měli zpoždění (jedno dítě se těsně před odchodem do školy komplet zlilo vodou, tak se muselo převléct), takže jsem vylítla od volantu, orvala hortenzie před barákem a dala jim je do ruky. Věřím a doufám, že si najdou "systém", jak nezapomínat. Mám pocit, že u nich spíš zabere, když pomůžu já (= úkoly se musí nosit) než nechat to na sankcích ze strany školy (= mohly by si zvyknout, že se zas nic tak hrozného neděje).
Předchozí