Přidat odpověď
Tak kdo je na druhém stupni na schůzce, je třídní učitel - tudíž je jeho starostí starat se o klima ve třídě, nevidím důvod, proč by neměl vědět, že v dějepise je to hrozný, že na to ti a ti pečou a nenosí pomůcky apod. - tedy měl by být informován a ne že jen předá papírek s hodnocením a vlastně ani neví, jaké je v jiných předmětech. Takže obecné věci řeším s třídním na schůzce a extra speciální /jako že syn opravdu nebude kreslit do dějepisu obrázky, protože to k ničemu není, neboť je výsledek šílený a co tedy - má stahovat z netu a nalepovat nebo se na to má raz dva. Případně - když se některému vyučujícímu nelíbí úprava v sešitě, tak se jdu domluvit, čeho je syn schopen a čeho ne. A další.
Já jsem rozhodně ráda, že vidím učitele víckrát za rok a ne jen jako zprávu na e-mail. Jinak u nás se taktéž řeší různé projekty, výměny studentů apod. - to je nutné osobně, doladění podrobností je už e-mailem.
Předchozí