Přidat odpověď
nesouhlasím, klasika není vhodná pro dítě bez logiky, ono totiž každý dítě logiku má, dokud ji v něm klasický přístup školy neutluče. Někdo má logiku ještě málo rozvinutou, někdo už víc, ale dá se pomoct všem
nejmladší syn má s logikou fakt potíž, je pozadu, má problém se soustředěním, se sluchovou pamětí, kdoví, co ještě, a je v klasické škole
teĎ se učí násobky dvou. Může mi někdo říct, k čemu to je dobrý? když se ho zeptám, kolik je 6x2, tak netuší, přestože násobky hezky doříká.
Takže sjem mu vysvětlila, co je to násobilka, na bonbónech a jablíčkách a kdoví čem ještě jsem mu vysvětlila princip a přestože neumí násobky 4 ani 5 ani ničeho víc než 2, tak dokáže spočítat celkem rychle a správně, kolik je 6x5, a z toho 6x6,
ale že by mu pomohly násobky, to ani náhodou
tak dlouho nutíme děcka počítat sloupečky příkladů, až přestanou o počítání přemýšlet a nesnáší pa kslovní úlohy, tam musí číst, pamatovat si a ještě přemýšlet - je tom i něco z drilu, musí něco umět, současný trend "hlavně žádný dril" je špatný, ale logiku by měli umět používat všichni a ne ji v nich potlačovat
Předchozí