Přidat odpověď
Anett, manžel mi říká, že v podstatě souhlasí, ale že by se skutečně ve výuce muselo mluvit anglicky. Pokud učitelka tu hodinu vede více méně v češtině, tak je jaksi problém, aby to v hodinách dítě naposlouchalo. Nicméně on sám říká, že nejlepší je kombinace... Prý intuitivní nasávání jazyka je vhodné pro úplně malé děti, ale u těch starších je prý dobré už využívat i jejich znalostí... a sám je přesvědčený o tom, že by dítě v 5. třídě ZŠ už mělo být schopné přečíst fonetickou abecedu... když si najde nějaké slovíčko ve slovníku, aby dokázalo přečíst, jak se to slovo čte. Aby se osamostatnilo a mohlo si dohledávat věci i samo... Ne každé dítě má hudební sluch a pomůže mu pouze poslouchat - manžel říká, že ten kdo hudební sluch nemá, tak to prostě musí nadřít... prý těch učebních stylů je víc...
Ani v ZŠ s rozšířenou výukou AJ a ani tady, kde chodí do ZŠ žádné CD k učebním materiálům nebylo.
Ad slovníček - učitelka oznámila dětem, že budou psát písemku ze slovíček z 1-2 lekce a chtěla po nich i slovíčka, která v těch lekcích nebyla (takže jim zřejmě ta slovíčka rozšířila, ale bez slovníčků si je děti nezapamatovaly). Děti v tom měly super zmatek. Proto jsme se začali pídit po tom, z čeho děti mají vědět, kde 1. lekce začíná a 2. lekce končí...
Předchozí