Přidat odpověď
me by strasne zajimalo, jak deti ve skupinkach znamkovat. Me osobne se to libi - deti-zaci jedou svym tempem, jenom tam, kam to zvladnou.
Ale pozor - prichazi hodnoceni. Budou se hlasit na dalsi skoly a potrebujou mit zpetnou vazbu oni i rodice jak na tom jsou.
Dejme tomu mame skupinku A - nejlepsi, zvladaji zaklad a i neco navic (jednickari-dvojkari). B - prumerni - jakz takz zvladaji jen zaklad -potrebuji hodne procvicovat (dvojkari-trojkTRI), C - nechytajici se (ctyrkari) - nezvladnou ani zaklad - proste nemaji na to to pochopit.
vyhody - kazdy jede svou rychlosti, kazdy vidi zlepseni
nevyhoda - znamku dostat musi (minimalne kvuli prihlaskam na SS) a skupina A ma sanci na 1 a vyse, skupina B na 2 a vyse a skupina C na 3 a vyse. Nemohu dat jednicku nekomu ze skupiny A B i C nebot to by bylo nepsravedlive - znalosti v A na trojku odpovidaji znalosti v C na jednicku.
A nezapominejte, ze mate nejaky casovy limit a decka zpravidla doma nehnou ani prstem.
Jake je vase reseni? neni to tak jednoduche, jak by se zdalo....
Zajimave to vyresil Hejny v knize Teoria vyucovania (pro SS), kde dal jednu pisemku a zaci si sami volili priklady podle toho na co cilili.
Předchozí