Přidat odpověď
spatne skolni vysledky muzou mit vzdycky vicero pricin. Nejen dys, ale treba problemy v rodine, socialni.... U tech dys aspon ma casto rodina snahu to nejak resit. U nefunkcnich rodin to je nechytacka.
Kazdopadne ale s rostoucim stupnem roste mnozstvi a obtiznost uciva. Proste na prvnim stupni je prostor a cas se detem s problemama venovat, na druhem mene a na tretim uz to nikoho nezajima. Bud umi nebo neumi. Navic na prvnim stupni ma dite jednu, dve ucitelky, ktere deti znaji. Na druhem stupni ucitel uci hlavne predmet, deti a natoz jejich problemy nezna.
Takze ja jako rodic delam vsechno proto, abych mela dite "srovnane" behem prvniho stupne.
Jako ucitel mam problem, protoze se ke me casto zpravy z PPP od tridnich ani nedostanou, zadny rodic za mnou nikdy neprisel. Mozna jsou vsichni na rodine a akorat nadavaji na skolstvi a ucitelky.
Předchozí