| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ano, hodně, natolik, že první bydlení jsem si jako studentka financovala z brigád -a mnozí si ťukali na čelo, že utrácím za koberec a primalex. Ale: asi jsem taky mimo trendy, styl bydlení musí odpovídat stylu domu, kde se nachází, nemám ráda provence v paneláku apod. Docela jsem řešila, situaci, kdy jsme léta doufali v "chaloupku u lesa" na trvalé bydlení a pak koupili starší rodinný dům. A to, co jsem vdělěla, že určitě budu mít v chaloupce, se vůbec nehodilo do toho domu, hold jsem úplně překopala svoje úmysly. Taky hodně dbám na to základní - okna, podlahy - nemám ráda umělotiny, rodiče si pořídili do chaloupky nové dveře (ty obyčejné panelákové ( bílá barva a sklo s jakoby krupicí) a já trpím jako zvíře, prostě mi to rve oči...). Taky ty základní věci mmusí být sladěné a vlastně i vše v celém domě navzájem, neumím si představit mít každý pokoj jinak. Ale nikomu se nedivím. Maximálně se divím, když se někdo diví, že můj styl vypadá málo "luxusně", tomu se tedy diví hlavně tchýně. Náš dům bych nazvala - příjemné venkovské bydlení.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-7= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.