Přidat odpověď
To mi připomnělo jeden vážně míněný návrh v jisté městské části (kamarád tam pracoval na příslušném odboru) - jeden z úředníků navrhl, že by hustý a stagnující provoz na jisté frekventované ulici mohli vyřešit tak, že ji zúží, protože přece čím užší potrubí, tím kapalina teče rychleji.
Hrabání do magistrály je v tomhle okažiku nesmysl, aut tam neubude, dokud nebude dokončený pražský obchvat tak, aby auta z brněnské dálnice nejezdila přes centrum.
Až bude obchvat a na magistrále budou ti, kdož chtějí opravdu do města a ne za něj, tak mi přišel celkem zajímavý starší návrh na skořepinu zakrývající magistrálu přinejmenším na nejvíce obtěžujících místech. Vlastně takový tunel v úrovni povrchu.
zúžení nevím, zas tak ji nemám v merku, možná by to pak někde mohlo být reálné, že by se vytvořila nějaká bariéra mezi ní a okolní zástavbou (jestli stromy, nebo něco stavebního, nevím) a utlumilo to trochu hluk.
nevím, nakolik by bylo možné ji aspoň někde svést do skutečného tunelu.
Rozhodně bych ji nechtěla zrušit nějakými trvalými zásahy, je to cesta, která třeba zatraceně dobře posloužila za povodní, když bylo zatopené metro, bez ní (a náhradní dopravy po ní) by se tehdy Praha úplně zasekla.
Předchozí