Přidat odpověď
Z+2,
to ale není vždycky tak jednoduchý. Sama jsem šla do první třídy a uměla jsem plynule číst, ve školce jsem předčítala dětem místo učitelek, když měly odpoledne spát. Těžko mne někdo mohl nadchnout pro slabikování a pro "Ema má mísu". Tím, že mne nenechali v klidu si číst Ohníček a nutili mne skládat na lavici Pe-pa lá-me fakt žádný zájem vzbudit nešel.
Jo, je možný, že to většinou jde, ale u té menšiny je zapotřebí víc individuální přístup (a někdy nepomůže ani to), a k tomu není čas, prostor a často ani vůle.
Jak by se dal vzbudit zájem u mého dítěte v první třídě, to taky nevím. Už jsem tu psala několikrát, že celý první stupeň si ve škole jen odseděl. Druhý ho nadchnul víceméně bez jakékoli zvláštní snahy, jen to prostě začalo být pro něj zajímavý. Takže to u něj bylo přesně naopak, protože děti se spíš na druhém stupni v prospěchu zhorší.
Předchozí