Dooly,
kdzbz se něco yávažného nestihlo, upoyorní se učitelka v dalším ročníku. Většina učiva se totiž pořád dokola opakuje a nabaluje se na to další. Navíc je díky RVP jistá benevolence, sice ŠVP to zužuje, ale prostě je dáno, co se má probrat v 1. - 3. třídě, co ve 4. - 5., a co v 6. - 9., ale až ŠVP určuje, jak to bude na té které škole v jednotlivých ročnících. Když je nějaký objektivní důvod (třeba ten zkrácený školní rok), tak se prostě jen doplní papír s odůvodněním, proč se to a to téma neprobralo a doplní se další rok. Sleduje se to průběžně, takže je čas tohle pořešit a domluvit, jak to udělat. Většinou se prostě jen zmenší na minimum, co se ještě neprobralo, a navýší se domácí příprava, ale ne že by se něco děti učily úplně samy, spíš třeba já dočasně zvedla počet domácích úkolů a místo jednoho byly denně dva. To umožnilo míň procvičování ve škole a rychlejší probírání nového. Teď už jsme zase na maximálně jednom úkolu denně, v průměru na třech týdně
.
Jinak v minulých dvou letech se u nás stalo, že z jistých důvodů na straně učitele se něco neprobralo. Ten učitel byl odejit, učivo dohnala učitelka ve vyšším ročníku.