Přidat odpověď
Já učím vysokoškoláky, nejsou to přednášky, ale semináře.
Přípravu, takovou tu zgruntu, dělám jednou.
Pak už tu matérii jenom koriguju, doplňuju podle zkušeností z minula, dodávám nové informace a vývoj v oboru (poměrně dynamickém) atd.
Nemyslím, že by to na nižších stupních školství bylo významně jiné.
A s tím celoživotním vzděláváním - inu, každý vysokoškolák se musí udržovat v obraze, to je přece úplně normální, nemine to nikoho, ani učitele to minout nemůže. Ale míra vývoje oboru se s lékaři, právníky nebo odbornými technickými profesemi myslím moc srovnávat nedá.
Aby bylo jasno, já učit na prvním stupni, tak se zblázním během prvního pololetí. Myslím, že je to hrozně důležitá a přínosná práce, světlé stránky té profese učitelům srdečně přeju, děkuju PB za všechny dobré kantory a je mi jasné, že jsou dobří spíš systému navzdory než díky němu.
Předchozí